13 באוק׳ 2015

הצילו את עצמכם

בס"ד

מסר מהאוטיסטים לימים אלו:

אנחנו צריכים לבטוח בה' במאה אחוז - ולא בשום דבר אחר , כי נגיע לזמן שלא יהיה לנו את הדברים הבסיסיים. ורק על ידי תפילה וקירבה לאמת, נקבל, ונוכל לשרוד . כמו היהודים שיצאו ממצרים .

יהודי-אמיתי שעמד בהר סיני - הוא יצטרך רק להתפלל לה', לקבל עול מלכות שמים, ולדעת באמת שכל מה שה' עושה לנו זה לטובתינו , ולהשתדל לפתח ברגעים האלה הקשים את הביטחון והאמונה בקב"ה שהוא הכל יכול' .

ואם אנחנו רוצים לשרוד - צריכים לדעת שאנחנו חיים רק בשביל דבר אחד, וזה - לעשות את רצון ה'. לא בגלל שום סיבה אחרת , ואם אנחנו לא משתדלים לעשות את זה - אין לנו שום זכות להיות בעולם הזה. עכשיו הולכים להיות דברים מאד קשים. גם נפילה קשה של הכלכלה בכל העולם. וגם לא יהיה לנו מה לאכול, מה לשתות, -הכל -הכל הכל, החשמל, כל מה שאתם חושבים שהאדם צריך בשביל לחיות – לא יהיה.

העיקר לבטוח בהשם. להיות עם השם , ולבטוח בו – זה העיקר . ולא לשכוח: עכשיו אתם באימונים. מאמנים את עצמכם לזמן הקשה יותר. ואפילו שיש צרות – תבטחו בה . הוא הכל יכול. הוא מביא, הוא נותן לנו צרות רבות - כדי שנעשה אימונים בביטחון בה'. ולא לעזוב, רק לבטוח. צריך לעשות מצוות, וקבלת עול מלכות שמים וכו .

רק אנחנו בעצמנו, חייבים להראות לקב"ה שהרצון הגדול ביותר שיש לנו - זה להיות עבד ה', לחיות בשביל לעשות את רצון ה .' וברגע שנרגיש את זה, ונדע שזו האמת - נהיה מוכנים עם כל המהות שלנו להיות ע ה יבדו שם ועבדי השם . אז הכל יפתח לפנינו, ואנחנו ניכנס לעולם הבא ה, עולם של משיח, בשמחה, בששון , ובהכנעה.

המשיח יוביל אותנו לבית- המקדש והקרבנות, נרגיש את האור הגנוז, ונבין שעד היום לא ידענו באמת מה זֹה שמחה . לא יהיו לנו דאגות, הכל יהיה ברור, לא יהיו ספקות, הכל יהיה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: