26 בנוב׳ 2013

מי מממן את מי ??!!

בס"ד

בעז"ה נעשה ונצליח וה' עלינו ברחמיו ירוויח.

  בד"כ, אין אני נמנה עם הכותבים .
אני נוהג לעיין ולקרוא בקביעות את הטורים של אשתי.
כמשקיף "פאסיבי" אני מעיר או מביע את דעתי אך איני כותב או מעלה את הגיגי על הכתב.

  ובכל זאת החלטתי להעלות על הכתב משהו שמפריע לי, ולעניות דעתי צריך להפריע לכל אחד מאתנו.

  היום "זכיתי" לראות כמה שנאה יש בעם. "זכיתי" לראות את השקר במלוא הדרו!

לפני שארחיב בדבר..... האם יצא למי מכם לעצור ולחשוב, בכמה כסף כל אחד מאיתנו מממן את נבחרי הציבור שלנו? מה העלות של ח"כ ? מה ההטבות שהוא מקבל? (שכמובן ממומנות מכספי המסים שאני משלם.)
אוכל ושתיה כהוצאה מוכרת, דלק .... על חשבון הברון ( שזה אנחנו ) רכב, כסף לאירוח, כסף לציוד הקפי למחשב שנרכש גם הוא מכספנו, ביגוד... להמשיך?? 

  בל נשכח את פקידי המשרדים השונים ... נערי האוצר , מקורבים, סוגרי דילים וקבלני קולות, עסקנים, וסתם מלקקי פנכה שהיום הם במפלגה א' ומחר במפלגה ב', ומחרתיים במפלגה ג' .

  ובאמת למה לא להתנהל כמותם, אם אנחנו שותקים ומרשים להם לעשות זאת? 

  קצת עלי : אני לומד ועובד - לומד מוסר, הלכה, טור, שולחן ערוך, חומש,גמרא . ומצד שני אני עובד לפרנסתי בכדי לקיים את משפחתי. חשוב לי לציין שמעולם לא נתמכתי על ידי מי ממוסדות המדינה ואף היום איני נתמך על ידי מאן דהוא.
אשתי לבושה כדוסית למהדרין ואני לבוש בד"כ כפינגווין מהודר אך ללא מגבעת. 

  אני הקטן והאחרון בעם, יודע, שלכל אזרח במדינה שמורה הזכות לפעול במדינה כפי רצונו - כל עוד אין הוא מפר את החוקים השונים.
עוד אני יודע, שזכותי כאזרח לראות את מתנהלים הדיונים במליאת נבחרי העם שלנו - הלוא היא כנסת ישראל. ( לא משנה, שאנשים אלו רחוקים מלהיות אנשי כנסת אמתיים כמו שהתורה מדברת עליהם....)

  לצערי, קמה בישראל קבוצה "איכותית" של משכילים, אנשי ביטחון, אנשי תקשורת, אנשי "חינוך" אנשים שהמכנה המשותף שלהם ....רדיפה ושנאה של היהודי האמיתי.

  כמובן שהשנאה מוסוות בטונות של חיוכים, מילים יפות כמו "באנו לשנות" אוהבים את כולם, "הכל הפוך" ועוד מילים יפות. 
את האזרחים הנורמטיביים שלא מחפשים גימיקים הם לא הצליחו לשכנע.
הם הצליחו לזרות חול בעיני אותם אנשים שבתמימות חיפשו שינוי אמיתי ומענה למצוקתם אך גילו להפתעתם - מפלצת דורסנית שרק ממשיכה לדהור אל קטסטרופה כלכלית על חשבון בוחריהם. 
בנוסף, אותם בוחרים שבחרו באוסף האנשים האלו - גילו לתדהמתם שהמכנה המשותף הכי נמוך ( המכנה הבהמי ) מחבר בניהם- שנאת האחר ! אגב, זה די מזכיר לי מדינה אחרת בעולם, אי שם בשליש הראשון של המאה ה20. 

  לפי שיטת "הנבחרת האיכותית שבאה לשנות" יהודי שלבוש חולצה לבנה ומכנס שחור, אין לו זכות לשבת ביציע אולם המליאה ולראות איך הח"כים השונים "פועלים במרץ" למען העם. יהודי כזה חייב להביא עמו ספר, ולעיין בו אחרת הוא מתבטל ועצלן! 

  אותם ח"כים שטוענים שהם מפרנסים אותי מכיסם שוכחים שהפוך הדבר !
אני ועוד מליוני אזרחים מממנים אותם ואת הבילויים שלהם ושל בני משפחתם...

 מדוע בישראל "הנאורה " ילדה בת 14 יכולה ללכת ולשכב עם גברים שיכולים להיות סבא שלה, ולהתלבש ברחוב כמו נערת ליווי במקרה הטוב !
בנים בגיל התיכון יכולים להכות מורים, וזה ישודר כאחלה קטע ביוטיוב ...
בחדשות הערב בפינת "התרבות" יראו לנו שהלהיט החדש בקרב בנות 10 הוא ריקוד אירוטי על עמוד .... ( אבא תרחם ! )
בישראל שהפשיעה גואה וגם השוטרים מאויימים, שמשחררים מחבלים ואחר כך טוענים שהפיגועים של יחידים אינם קשורים לזה...
במדינה שהביוב המוסרי זורם ברחובות בעידוד הכנסת ( הדג מסריח מהראש)
חל איסור מוחלט להתלבש ולהתנהג ככבן אדם מוסרי ! כי אם נעשה כן ינזפו בנו ויכעסו עלינו על שאנחנו מעזים להתנהג כמו אנשים ולא כמו חולדות!

  עד שלא יקומו בעם כמה אנשים כמו פנחס - לא יהיה שינוי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: