16 ביולי 2014

שלא יהיה מאוחר

בס"ד

שלא יהיה מאוחר להתעורר - דברי הרב קוק מטבריה

המקובל הגאון רבי דב קוק מטבריה, העביר הבוקר (רביעי) מסר מיוחד לתלמידיו בו הוא אומר כי יש גזירה משמיים על רעידת אדמה ומי שלא רואה זאת הוא עיוור.

בקטע וידאו שהגיע לידי "כיכר השבת", תועד הרב אומר כי "רואים, ואני רואה את זה, ומי שרוצה לדעת איך אני רואה את זה, אני לא רוצה להגיד לו איך אני רואה את זה".

"הטילים זה רק הקדמה", אמר הרב קוק והוסיף: "ויש גזירה בשמיים על רעידת אדמה שצריכה... טילים זה מלמטה ורעידת אדמה זה בא משמיים, וזה מאיים ונהיה חזק".

הרב קוק הוסיף ואמר: "ומי שלא רואה את זה והוא עיוור אז אני מודיע לו את זה, ואם לא מתעורר אז יהיה מאוחר להתעורר אחר כך, וכדאי לזכור ולהיזכר ואני אומר את זה לעצמי ככה".


להלן לינק לוידאו והכתבה - http://www.kikarhashabat.co.il/video.php?vid=147181-191254




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: