22 ביולי 2014

תפילה

בס"ד

דברי חיזוק על המצב - הרב בן ציון מוצאפי שליט"א
____________________________________

אחי ורעי תושבי ארץ הקודש בכלל, ותושבי ישובי הדרום בכלל, השם ישמרכם ויחייכם ומכל צרה ונזק יצילכם. בימים אלה ישובינו נמצאים תחת הפגזות זדוניות של אויבינו ושונאינו הרוצים לכלותינו, וחיילינו נמצאים בחזית ומחרפים נפשם להציל את עם ישראל מידי אויביו. 

במדרש תנחומא בלק סימן כ"ג הן עם כלביא יקום וכארי יתנשא,אין לך אומה בעולם כמותם,עמדו משנתם עומדים כאריות, ממליכים את הקדוש ברוך הוא בקריאת שמע אם באים מחבלים ליגע באחד מהם ממליך את השם יתברך,לא ישכב עד יאכל טרף נחבלים המחבלים מלפניו, ולוחשים אחריו ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד. 

ובנביא הוא אומר וירא שאול את מחנה פלשתים ויירא וייחרד לבו מאוד, ויאמר חזקו ואמצו אל תיראו ואל תערצו מפניהם כי השם אלהיך הוא ההולך לפניך. ובדוד הוא אומר ויהי כשמעך את קול צעדה בראש הבכאים {מפרשים:אילן קוצים שם יושב השם כשישראל בחזית המלחמה}אז השם לפניך להכות במחנה פלשתים. ושאל דוד מאין יבוא עזרי? ורוח הקודש משיבתו אל יתן למוט רגלך. 

כולנו נתאמץ בימים אלה בפרט בתפלה על העם היושב בציון לבל יאונה להם כל רע לא בגופם ולא בממונם, ונתחנן לאלהינו כי יכונן לב החיילים ומפקדיהם ולב מקבלי ההחלטות לעשות את הדברים הנכונים והמדוייקים לשמירת עם ישראל כולו, ואנחנו נקבל על עצמנו שלש קבלות, לשמור שלא לדבר שום שיחת חולין בבית הכנסת. לשמור את הצניעות וההפרדה המליאה בין גברים לנשים,ולאהוב כל אדם מישראל כנפשנו.ובזה תהיה סניגוריא בשמים על כולנו. 

ברכה מיוחדת לכל החיילים שבחזית ולכל תושבי קו החזית באשר הם יהי השם עמכם סתרכם ומגינכם. אסור לנו לערוץ ולפחד מפני האויב במלחמה, נשים מבטחינו בהקדוש ברוך הוא שיושיעינו. 

המתפלל תמיד לשלומכם עבד השם בן ציון מוצפי. 

טוב לקרוא תהלים קכ"א צ"א. בכל שעות היממה,וכן פרשת העקידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: