21 ביולי 2014

לזכך את הראויים לגאולה

בס"ד

מסר מגליה האוטיסטית: מכה ניצחת לערבים! הם ימחקו מן העולם!
_________________________________________________

גליה: בקרוב ביותר יהיו שני מחנות ברורים מאוד בעם, ורק מחנה ה' יוותר ויגאל וישרד וימשיך אל הגאולה השלמה, לה ציפינו אלפיים שנות גלות.

אמא יקרה שלי, בקרוב ביותר הקב''ה יכה מכה ניצחת את הערבים המזנבים בנו כעמלקים בצאתנו ממצרים, לא תהיה להם שום סליחה ושום מחילה על כל הקורבנות היהודיים שנפלו, על כל הזוועות שביצעו, על כל הדם שנשפך כמים על ידם, על כל רשעותם ורוע מעלליהם, בקרוב ביותר הקב''ה בעצמו יפרע מהם והם יסבלו קשות, כל הזמן יותר ויותר עד שימחקו מן העולם.

לא לדאוג, המצב קשה ועצוב ונהרגים המונים מאחינו עם ישראל ואחיותינו הקדושים, והם עולים לשמים ומסנגרים על ישראל ודורשים דין לפורעים בנו, וכל הצדיקים בשמים ואבותינו ואמותינו הקדושים דורשים דין על כל הכאב והצער שהוא מנת חלקנו כיום. אל דאגה משמים דואגים לנו, משמים יושיעו אותנו ולא בכח ולא בחיל, רק בדבר ה'.

מי שהוא ערב רב, בזמן הקרוב הקשה שיהיה, פשוט יברח מן הארץ כל עוד נפשו בו, ויעזוב לארצות הגויים אליהם הוא שייך באמת. כבר כתבתי לך בתחילת התקשורים שלנו שכל אלה שיעזבו את הארץ בזמנים הקשים שיהיו, זה יהיה סימן מובהק לכך שהם ערב רב. כי עם ישראל עם קדושים, אוהבים את ארץ ישראל הקדושה ולא עוזבים את ארצנו האהובה בעת צרה. זה המבחן האמיתי! האהבה האמיתית נבחנת, נבדקת ומוכחת רק בעת צרה.

יהיו נסיונות רבים בקרוב לכל ישראל בפרט ובכלל כדי לבחון ולבדוק ולצרף ולזכך את הראויים לגאולה. אמא יקרה שלי, לא כולם ראויים לגאולה ולקדושה העצומה שיורדת לעולם הזה, רבים לא יוכלו לעמוד בקדושה העצומה הזו, לרבים זו עת מבחן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: