27 ביולי 2014

עורו אחים ואחיות

בס"ד

מסר מגליה האוטיסטית - עורו אחים ואחיות !
________________________________________


כל יהודי שחוזר לאבינו שבשמים הוא בעוצמה של פצצת אטום! כמה כח זה נותן לנו עם ישראל, שאף אחד מאוייבנו לא יוכל לנו. אם רק נלך בתורת ה' ומצוותיו, כל צוררינו יפלו כעלה הנידף ביום סתיו! הכל קרוב, רק לא לדאוג עם קדושים ויקרים לה', עם ישראל הנבחר, עבורכם ה' עושה את כל אלה, עבורכם תגיע גאולת העולם וסוף הסבל האנושי, עבור אהבתכם את ה' יתברך ולכתכם אחריו במדבר בארץ לא זרועה במשך אלפי שנים, בנאמנות עצומה. אשריכם כל הנאמנים, הקרובים והאהובים לה'.

בקרוב תזכו לשכר עצום ביותר גם בעולם הזה ותזכו לראות נסים ונפלאות. זו קריאה אחרונה לאחי ואחיותי היקרים: עלו מהר שמא לא תספיקו! התעוררו במהירות, עכשיו! אין זמן אחר כך, תהיה מהומה רבה מאוד בעולם, יקשה עליכם לשנות את כל אורח חייכם פתאום, נסו עכשיו, חפשו את הדרך כעת ומשמים תקבלו עזרה עצומה! רק נסו ותיווכחו.

אנחנו כבר לפני הבירור הסופי, בקרוב ביותר יהיה בירור גדול כפי שכתבתי לך כבר מזמן. הרבה מאוד לא יוכלו לסבול את השפע והאור שירד לעולם הזה, לא יהיו מסוגלים לעמוד בו, רק הנשמות שהכינו את עצמם למעמד יצליחו לשרוד.

מצוות ה' יתברך בונות לנו את הכלי הרוחני שיכול להיות כלי קיבול לקדושה העצומה שתרד כל כך בקרוב. הכל כבר מתחיל להתרחש, בקרוב ביותר כבר נראה שאין יותר שליטה על כלום, יהיו המון אסונות טבע עצומים, המונים ימותו ממחלות וממלחמות, לידת עולם ימות משיח כבר בפתח, בקרוב תיווכחו שכל המסרים מתקיימים, כל הספקנים למיניהם יבושו ויכלמו.

מי לה' אלי! בואו נא אחי ואחיותי, רק דרך ה' היא הדרך היחידה והאמיתית, זו הדרך הנכונה ואין אחרת, מהרו פן תאחרו והצער יהיה גדול מנשוא, התעוררו ועוררו כעת והאושר יהיה עצום ביותר לנו לכל ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: