16 ביולי 2014

היה שווה

בס"ד

ישתבח שמו לעד

שלום לכל ישראל והיהודים הגיבורים , אתמול ( יז בתמוז ) היתה אזעקה במהלך נסיעה 

שלי מקרית גת לבאר שבע לחמתי הישישה והטובת לב ,

אני חילוני ( מתוסכל ומבוייש ולא גאה בכלל ) נסעתי בדרך שלפתע אזעקה חזקה ,

יצאתי מרכבי כמו שציוונו פיקוד העורף , התחושה היתה שזה יגמר רע ... פתאום 

התמלאתי פחד ולראשונה בחיי ואני לא ילד או נער ,

נזכרתי וחשבתי על כל חיי בסרט נע של כמה רגעים כמו נצח ,

 זעקתי לאלוקים ״שמע ישראל , שמע ישראל , שמע ישראל״ ופתאום שמעתי 

פיצוץ עז והבנתי שאני בחיים והכל בסדר , היום החלטתי ללכת

לבית כנסת בזמן שנקרא ״נץ״ ( לא ישנתי כל הלילה בעוד אני צופה בהרצאות

ביוטיוב של הרב אמנון יצחק ובהרצאות של הרב פינטו מאשדוד ונהנתי מאוד ) 

זו פעם ראשונה שהרגשתי שבא לי להיות יהודי ולפתוח 

תנך ( מה שלא עשיתי מהבית ספר ) וזה בערך  30 שנה !!!!

סתם רציתי לשתף אותכם , במיוחד שאמר לי הרב בבית כנסת שהיה 

שווה לאל כל המלחמה הארורה הזו עם הצוררים...

- נלקח מאתר שופר....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: