6 ביולי 2014

מה שהקדוש ברוך הוא נותן זו ברכה

בס"ד

שלושה חודשים לאחר הילד הרביעי שלי גיליתי שאני בהריון הרגשתי שעולמי חרב ואפילו חשבתי לעשות הפלה וכל הזמן הזה אמרתי לבורא עולם אם רק היית מראה לי מנקודת המבט שלך איך אני יסתדר עם 5 ילדים ועם 2 תינוקות בבית אני חושבת שהייתי מעכלת את הבשורה יותר טוב וכל היום זה מה שהייתי אומרת עד שלפני שבועיים

חלמתי חלום שבא אלי אדם לבוש בלבן אם זקן ארוך הוא היה עם הדרת פנים מיוחדת ואמר לי יותר נכון שאל אותי למה אני לא מבינה שמה שהקדוש ברוך הוא נותן זו ברכה ולא קללה והוא חזר על זה כמה פעמים אח´כ הוא אמר לי שאין להם שום בעיה לקחת את הנשמה הזאת בחזרה ושאם עוד אני יחשוב על הפלה או יבקש שההריון יעלם הקדוש ברוך הוא יקח בחזרה את הנשמה ולעולם לא יהיו" לי יותר ילדים

אבל לפני שזה יקרה הוא אמר בואי אני יראה לך מה את הולכת להפסיד אם בזה תבחרי הוא יראה לי את הברית שלו איך שאני מגדלת את כל הילדים שלי בנחת מנקודת מבטו של הבורא שבוע אחרי החלום היתה לי בדיקה שהראתה לי שיש לי בן היום אני יודעת שהקדוש ברוך הוא מקשיב לכל מה שאנחנו מבקשים אנחנו רק צריכים לשים לב לפרטים הקטנים ולדעת שהוא תמיד לצידנו ...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: