27 ביולי 2014

מוות קליני באמצע ניתוח קיסרי





בס"ד

אשה מישראל מספרת :
____________________


אז ככה ..זה היה בלידה שלי בניתוח הקיסרי השלישי נכנסתי כבר אז היו תאריכים לבוא מוכנים ללדת נכנסתי ופתאום הרגשתי שאני נמצאת במקום לא ברור שזה כמובן למעלה ראיתי הכל שמעתי הכל וככה זה נראה בדיוק. היה שביל ארוך ארוך כמו מנהרה והראש מסתובב לי ואני לא מבינה מה קורה לי ראיתי אור עמום ושתי אנשים שלא רואים אותם שאחד זה מלאך ואחד זה שטן והכל מסתובב לי ואחד מושך אותי לכאן ואחד מושך אותי לשם ואלוהים עומד באמצע ואני פתאום במחשבה יו מה זה אני רוצה לרדת למטה מה קורה פה והשניים מתחילים דו שיח ביניהם לא כן כן לא ואני מנסה לקום ואני לא יכולה והאור שבאמצע מהבהב לי ואני מתחננת יו בבקשה תוריד אותי אני אהיה טובה אני רוצה לחזור לילדים אני יעשה הכל ואני רואה הכל ואחד מושך אותי לרוע ואחד לטוב ואני מדברת אם אלוהים שנמצא באמצע מבטיחה לך מבטיחה לך והייתה לי הרגשה כמו של מערבולת שסוחפת אותך בסוף שניהם מתייעצים בינהם ואז ירדתי למטה ואני רואה פתאום שרופא אחד משפשפף לי את כפות הרגליים וקר לי מאד ואולי 20 שמיכות רצו לתת לי ועדיין לא הגבתי אז לקחו אני לא יודעת איך קוראים לזה כמו חוט או צינור ודחפו לי לתוך הפה ואז התעוררתי באמת וקמתי והייתי בחדר לבד שעות כל זה היה בבית חולים וולפסון וזהו ובלידה הרביעית כבר ילדתי בקיריה ואני אחרי 4 ניתוחים קיסרים ... יש בית דין למעלה ויש גהנום ויש גן עדן ושתהיה בריאה הילדה יצאה בדיוק כמוני גם ביופי וגם באופי וכמובן שהבטחתי לשם דברים וקיימתי וחזרנו בתשובה וזה היה לפני 22 שנה יש לי 4 ילדים 3 בנות ובן שיהיו בריאים הבאתי אותם שנה אחרי שנה כולם בניתוחים ובאותו מקום פתחו לי את הבטן אז תאמינו אלוהים בסוף פסק ואמר תנו לה לרדת היא אשה טובה וואי קשה להזכר בדבר כזה נורא .. המאבק שהיה לי איתם כן לא כן לא ואני ממשיכה להבטיח דברים ומתחננת רק לרדת איזה הרגשה נוראה זאת הייתה אי אפשר לתאר זאת . וזהו ו אז התעוררתי קופאת מקור ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: