23 באפר׳ 2014

מסר נוסף מגליה האוטיסטית

בס"ד

"טוב מעט ביראת ה' מאוצר רב ומהומה בו"    (משלי).

גליה:"אמא יקרה שלי, תגידי לכולם: קומו! התעוררו אחי האהובים! עת רצון היא מלפני השם כעת. התעוררו לפני שזה יהיה כבר מאוחר, עכשיו עדיין ניתן להציל המונים מאבדון! בקרוב מאוד כל התמונה תשתנה לחלוטין! והזמנים יהיו קשים מאוד לנו לעם ישראל האהוב שלי שלא מתעוררים מספיק. 


כל החוזרים בתשובה הם כאוויר לנשימה בימים קשים אלה. אמא הביטי וראי, רוב רובו של העם היהודי עדיין לא שומרים תורה ומצוות בשלמותן! ומה יהיה? משמים עצובים על כך ומשמים יעזרו לכל מי שיצא להציל ולזכות את הרבים.


עדיין אפשר לחזור לאבינו שבשמים שכה אוהב את בניו היקרים, זו עת רצון! אבל אין לדעת כמה זמן העת הזאת תמשך. חשוב לנו לנצל את הזמן היקר הזה שבו מקבלים אותנו באהבה ושמחה, כמו אבא שמתגעגע לבניו האהובים, והנה הם שבים אליו והוא מאושר ומקבלם באהבה גדולה מאוד.

אך גם אבא יכול להתייאש קצת מבניו שלא מעוניינים לשוב הביתה, כל אבא עצוב אם בניו שהוא כה אוהב לא שבים אליו.  תגידי לכולם שיתעוררו! אנחנו בעזרת השם דור מיוחד של גדולות, ישועות ונצורות, אנחנו הוא דור הגאולה!

בקרוב מאוד כל המהלכים בעולם ישתנו ומי שיזכה יראה ניסים ונפלאות!  לא להתייאש, אחרי הזמנים הקשים תבוא גאולת עם ישראל! היכונו, אחי ואחיותי היקרים! שלא ידח מאיתנו נידח! אבינו שבשמים כה אוהב ומתגעגע אליכם בניו ובנותיו האהובים! בואו! שובו אליו! חפשו דרך, חפשו אמת! אל תשארו רדומים! התעוררו!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: