23 באפר׳ 2014

עולם של תיקון

בס"ד


מספר הרב יוסי מזרחי : לפני שנים הלכתי לדבר עם נשמה של ילד אוטיסט

בן של איזה רב ודברתי עם המתקשרת ואמרתי לה... מה הסיפור הכי מוזר שראית?

ואחד הסיפורים שסיפרה שהלכה למשפחה במונסי לזוג שלא יכלו להביא ילדים,

אז הם אמרו נעשה חסד נאמץ ילד אוטיטס ,מהזמן שנולד והטיפול בו זה מסובך כי לא

יודעים מה הוא רוצה למה בוכה אי אפשר לתקשר איתו, והחליטו שנשבר להם קשה להם,

נחזיר אותו למוסד, ותוך כדי שמעו שיש שיטה לתקשר עם הילדים האלה,

הם שולחים את ידם וכותבים ,קראו למתקשרת הזאת ,ושמה את ידיו

על האותיות וכתב בתיקשור: אני יודע שאתם רוצים להחזיר אותי למוסד

אבל תדעו לכם שהתיקון שלכם לגדל אותי, וכל עוד אני חי לא יהיה לכם ילדים!

בגילגול שעבר גרנו שלושתינו באותה שכונה הייתם השכנים שלי שהצקתם לי

כל הזמן, אני הייתי תלמיד ישיבה ואחרי שנפטרתי הייתי צדיק גמור ,והייתה לי עברה אחת!

ולא רצו להכניס אותי לגן עדן כי שנאתי אותכם ומכיוון שאסור לעבור

על :" לא תשנא את אחיך בלבבך" ,השם גלגל אותי כך שאתם תתמכו בי ..זה מידה כנגד מידה,

אתם צריכים לגדל אותי ולאחר שאמות יהיה לכם ילדים, לאחר תקופה הוא נפטר

 ואז לאחר כמה שנים נולדו להם ילדים, היה להם תיקון בדבר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: