22 במאי 2014

לא בחלום, במציאות....

בס"ד

הרב יגן היה עורך הרבה כנסים וחוגי בית, ופעם אחת בחוג בית שערך ניגש אליו בחור והטיח בו האשמות כי הוא מדבר שטויות ועושה שטיפות מוח לאנשים. הרב ענה לו בתשובה :״ידידי,אתה תחזור בתשובה לפניי כולם ״. הבחור השיב לו : ״בחלום״ והרב כהרגלו לא נשאר חייב, וענה:״לא בחלום, אלא במציאות ״.

הבחור הרים את ידו השמאלית והכריז לפניי כל האנשים :״כשיצמחו לי שערות על כף היד-אחזור בתשובה״. הרב השיב ״אמן כן יהי רצון״ והלך לביתו. 

כעבור 3 חודשים הגיע למשרדו של הרב בחור מזוקן חבוש כיפה כשידו שמוטה כלפיי מטה.
״הרב יגן אתה זוכר אותי, אני הבחור מהחוג בית...והחל לבכות. מה קרה״ התעניין הרב, ואז סיפר הבחור את המעשה המופלא :


״אתה זוכר מה אמרתי לך,שכשיגדלו לי שערות על כף היד אחזור בתשובה ?ובכן כך היה : צומחות לי שערות. הרים את ידו ואז ראה הרב שאכן צומחות לבחור שערות על כף ידו. 


הבחור סיפר שלמחרת אותו חוג בית ,נסע ברכבו לחנותו ביפו, ובדרך ארעה לו תאונה עם משאית, אשר מחצה לו את היד. כל הבשר שבכף היד נקרע. הוא אושפז בבית חולים ושם עמלו הרופאים להשיב את היד לקדמותה. לשם כך הוצרכו לקחת בשר מחלק אחר של גופו ולחברו לכף היד. באותה חתיכת בשר שהושתלה לו היו שערות ולכן התחילו לצמוח לו שערות על כף היד. באותו יום הוא חזר בתשובה.


זכותו של הרב ניסים יגן תגן עלינו, לגאולה ברחמים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: