12 באוג׳ 2014

מצילה ממוות

בס"ד

מצוות ציצית הצילה ממוות
___________________________


חייל שהתחזק, לאחר ששמר שבת בקדושה, חזר לבסיס ביום ראשון, שמח שקיבל על עצמו ציצית.. בירך עליה, שם אותה יחד עם המדים והנשק והתיק הכבד והגדול.. ויצא לכיוון תחנת האוטובוס לבסיס שהייתה ממוקמת בגבעה הצרפתית בירושלים. לאחר כמה דק' שעמד בתחנה שם לב החייל למישהו ממש חשוד ומפחיד לבוש מעיל גדול ומנסה מתוך המעיל כאילו למצוא איזה משהו בעצבים ובלחץ.. ישר ידע החייל שמדובר במחבל!
התחנה הייתה ממוקמת לערך 10 מטר מאותו מחבל.. כולו לחוץ ולא יודע מה לעשות. הוא אמר לעצמו יש לי 2 ברירות: לזרוק תתיק לזרוק תכל לתפוס ריצה ולהינצל או לנסות להציל את האנשים המסכנים שמסביב. כמובן שאחרי שבת מלאה בקדושה כזו ואורות עליונים בורא עולם נתן בו יראה ואומץ שאין לתאר. הוא החליט לרוץ אל המחבל ולנסות להרוג אותו לפני שיקרה אסון גדול.. כמובן שאותו מחבל שם לב אל החייל שמנסה למנוע ממנו את אותו הפיגוע אך למרבה הצער באותו שניה שקפץ החייל על המחבל באומץ עצום שאין לתאר כדי למנוע ממנו את הפיגוע ולנסות לירות בו התפוצץ אותו מחבל ממש על אותו החייל...מספר אנשים שעמדו באותה תחנה שהייתה ממוקמת 10 מטרים לערך מהמחבל נהרגו במקום! ה' יקום דמם..
הדבר המדהים הוא שאותו החייל כידוע קיבל על עצמו את הציצית יום לפני והיא הצילה אותו. שתבינו המחבל עמד 20 סנטימטר ממנו בפיצוץ, מספר הרוגים 10 מטר מהמחבל אבל הוא רק רסיסים קטנים ברגליים. רסיסים קטנים ברגליים? איך???
הוא קיבל על עצמו ציצית.. שעליה נאמר שהיא שכפ"ץ ולא סתם שכפ"ץ, שכפ"ץ של בורא עולם ועשה מסירות נפש קיבל על עצמו מצווה זו אז בורא עולם לא נשאר חייב לאף אחד על שום מצווה שאנו עושים וגמל לו טובה תחת טובה. כל החלק העליון של גופו, איפה שהייתה הציצית לא נפגע כלל וכלל אפילו לא שריטה קטנה מאמינים?? פצצה של כמה קילוגרמים שיכולה להעיף בניין לא עשתה לא אפילו שריטה ולמה?? כי הציצית - אותה גופיה לכאורה עם 4 חוטים (ציציות) שמרה עליו, כמובן שהכל בהשגחת בורא עולם.. מלבד כמה רסיסים שנכנסו לו לרגליים מברגים שהיו בתוך הפצצה.. לא יאומן זה נגד הטבע, נגד המדע, נגד כל מה שאנחנו מנסים להבין בעולם הזה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: