26 באוג׳ 2014

בתי היקרה


בס"ד 
לבת שלי היקרה !
תקראי עד הסוף..
..
בתי !
אני רוצה שתדעי שמדרגת התשובה היא המדרגה הגבוה ביותר ! 
עד שאמרו חז"ל "מקום שבעלי תשובה עומדים שם, אין צדיקים גמורים עומדים".
ובפרט שאת נופלת, ונכשלת במה שאת נכשלת,ומאבדת כל תקווה וכבר אין לך כוחות לקום ! הנפילות מייאשות אותך.. הנסיונות מתישים אותך.
אבל לא משנה מה שיקרה תמיד את חוזרת להשם יתברך !
ואוספת כוחות מעל הטבע הרגיל שלך !
ובזכות זה שאת קמה כל הזמן, את כן את !!!!
מעלה את שבחו של הקדוש ברוך הוא בכל העולמות כולם !!!!!!!
כתוב בספרים הקדושים שבורא עולם מתפאר באדם שנופל וקם.
אני חותמת לך בת ישראל יקרה שבורא עולם צעק בפני כל פמלייה של מעלה בכל העולמות כולם מול כל המלאכים, והשרפים, וחיות הקודש, והצדיקים :"תראו את ביתי תראו אותה ! איך היא בוכה אלי ! כמה דמעות.. איך היא מתחרטת על מעשייה, תראו את האהבה שלה אלי.. תראו איך היא שבה אלי.. כמה יקרה היא בשבילי".
אם היית יכולה לראות איך שבורא עולם מלטף את הדמעות שלך והוא בוכה איתך..
אני יודעת שבורא עולם אומר היה שווה לי לברוא את כל העולמות רק בשביל הדמעות של ביתי.. כמה היא אוהבת אותי..
היא לא יודעת כמה אני מתענג על תפילותייה, כמה היא חשובה לי..
כל הדרך של התשובה שלך מה את חושבת שבורא עולם לא רואה כל צעד וצעד שלך?
מה את חושבת שבשמיים לא המומים מהמסירות נפש שלך?
כמה התפעלות את גורמת איך את עוברת כל כך הרבה נסיונות, יש לך יצר הרע כל כך גדול ואת מתגברת עליו, זה מה שהכי מפליא !
את יותר ממלאך תראי לי מלאך אחד שיעמוד בנסיונות שלך !
אתן לא יודעות בנות ישראל איך בורא עולם רואה אתכן בשמים !
אתן לא יודעות איך אני רואה אותכן מהצד !
אני גאה בכן יותר מהכל !.
מכל הלב באהבה אמיתית !!!!!!!!!!
אילה עדן חזן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: