6 באוג׳ 2014

אני שראיתי אותם...

בס"ד

אני שראיתי אותם... - מכתב של חייל מילואים המשרת ביחידה לזיהוי חללים בצה"ל ומפורסם ברשת. מכתב קצר וכואב בו הוא מבקש להעביר מסר מהמלחמה
__________________________________
אז זהו...סוף סוף הביתה. לא שאני משורר אבל כתבתי כמה מילים שמסכמות את התקופה האחרונה...

אני שראיתי אותם מוטלים גיבורים וחדלים. אני שניקיתי באהבה והערצה אצבעות ופנים.

אני שעטיתי על פניי מסכת עסקים כרגיל. אני ששמעתי את צילצולי הטלפון צורחים בכיסו ולמענה מייחלים.

אני שעל אצבע ראיתי טבעת ואת ההקשר והטרגדיה חזיתי נובעת.

אני שאת שמו שמעתי עוד קודם משפחתו האוהבת יודעת.

אני שבכיסיו מיששתי מכתב אהבה לאם, לרעיה, לבן ובת.

אני שאת מראות תוצאות הקרב אנצור ואשמור באמתחתי.

אני הוא המבקש מכם אנא אהבו, חיו ונצלו את העושר הזה - חיים! איש איש באמונתו, באהבתו, בדתו, ביחודו ודמיונו. כי יתכן שאין מחר ואפילו שעה נוספת היא בונוס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: