29 בינו׳ 2015

אוהב אותך, אבא

בס"ד

בתי היקרה, האהובה שלי,

האם את זוכרת אותי? האם את חיה איתי? או שאת רק מזכירה את שמי לפעמים מן הפה אל החוץ? אני רוצה רק להזכיר לך שאני אבא שלך ואני אוהב אותך מאד. אני נמצא איתך כל הזמן, בכל מצב ובכל מקום. אני יודע מה הכי טוב בשבילך ואני עושה את הכל רק לטובתך אני בסה"כ רק מקרב אותך אל היעוד שלך.

את רואה רק חלק מהתמונה חלק מהפאזל וממנו את מנסה להבין את כל התמונה בשלמותה אבל זה לא בידך, תרפי! האמיני לי שאני עושה את הדבר הטוב ביותר בשבילך. אף פעם אני לא מעמיד אדם בניסיון שהוא לא יכול לעמוד בו סמכי עלי, בטחי בי, הישעני עלי, התפללי אליי ודברי איתי. 

אני פה! איתך !תמיד! אני המזווג זיווגים,אני הרופא כל חולים,אני זן ומפרנס אותכם,אני המשכין שכינתי בינכם, אני המפקיד נשמות בידי ההורים אני המצליח בחינוך הילדים אני ורק אני נותן לך במתנה את החיים. זכרי תמיד שאני המנהל את העולם וכל הנסיונות והקשיים נתנים לך באהבה ורחמים מרובים, אני לא מתבלבל אף פעם. את לא צריכה לחשוב - אם הדברים היו מתנהלים בצורה שונה, אילו הייתי עושה אחרת... אלמלא הייתי אומרת כך וכך... כל זה בא מצד היצר הרע . את לא צריכה לחפש אשמים ולחשוב - היא אשמה, הוא אשם... אני האשם!!!

אני בורא תעלומות ומשגיח עליהם כל רגע ורגע . אני עושה הכל וכולם רק שליחים שלי.
זכרי תמיד שהניסיון הזה וכל ניסיון אחר הינם אלא רצוני, ורצוני הוא לטובתך!
מקווה שתכניסי אותי יותר לחייך. אוהב אותך אהבה עזה, אבא.

תגובה 1:

  1. שלום זה הסיפור שלי! הייתי נשואה שבע שנים בלי ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא אמר שהוא רוצה להתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת:(dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי, וזה גם נותן לי ילדים שאני יכול לקרוא להם בגאווה שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR Alaba בדוא"ל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר..

    השבמחק

מאת:

תגובה: