5 במאי 2015

כי המשמעות היא

בס"ד

אני מודה לה' על כך שהבגדים שלי כבר קטנים עלי, כי המשמעות היא שיש לי מספיק אוכל לאכול ולגדול.

אני מודה לה' על הדשא שיש לי לכסח, על החלונות שיש לנקות ועל הרצפה שיש לשטוף, כי המשמעות לכך היא שיש לי בית לגור בו.

אני מודה לה' על מקום החניה שאני מוצא במגרש החניה, כי המשמעות היא שאני מסוגל ללכת.

אני מודה לה' על חשבון החשמל שאני משלם, כי המשמעות היא שבבית שלי יש אור וחום.

אני מודה לה' על ערמות הבגדים שיש לי לכבס ולגהץ, כי המשמעות היא שיש לי מה ללבוש.

אני מודה לה' על השרירים הכואבים ועל העייפות בסוף היום, כי המשמעות היא שהייתי יעיל ואפקטיבי.

אני מודה לה' על הדיו שנגמר לי במדפסת כי המשמעות שיש לי מדפסת ומחשב ושכל להפעיל את שניהם.

אני מודה לה' על המשקפיים החדשות שיש לי לקנות כי המשמעות שיש לי עיניים.

אני מודה לה' על שאין לי זמן פנוי ושקט לעצמי כי המשמעות שיש לי ילדים שמחים בבית.

אני מודה לה' על המטלות הרבות שיש לי יום יום כי המשמעות שאני בריא ולא נסעד באיש.

אני מודה לה' על העט שנגמר לי הרגע כי המשמעות שאני יודע לכתוב ויודע לקרוא.

תודה לה' על שפיספסתי את האוטובוס בשניה האחרונה כמו שנאמר "כל עכבה לטובה"!

אני מודה לה' על המיסים שאני משלם, כי המשמעות היא שיש לי עבודה.

אני מודה לאלוקים שאני גר בקומה רביעית בלי מעלית כי המשמעות היא שיש לי רגליים בריאות, כח ואנרגיה לעלות ולרדת שבע קומות ובנוסף אני יותר קרוב לשם יתברך.

הכל תלוי בצורת ההסתכלות... הכל תלוי בגישה ובצורת החשיבה. האם להיות חיובי או שלילי. האם לחפש את הרע בכל דבר או למצוא את הטוב ולהיות מכיר טובה לאבינו שבשמיים. וע"י הבחירות שנעשה בחיים, הם שיובילו אותנו או לחיים שמחים ושלווים או חלילה להפך. הכי חשוב! תמיד לומר תודה לקב"ה.


הרב יוסי מזרחי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: