4 ביוני 2015

מי היה מאמין...

בס"ד


ימות משיח - עדיין אפשר לחזור בתשובה !


מאת: א.ע


הסינים ממשיכים לייצר איים מלאכותיים, ממקמים שם מק"מים, נ"מים ומערכות אחרות, קובעים שזה איזור טריטוריאלי שלהם וחוזר חלילה.

הפנטגון הכריז שהם מודעים למעשיה של סין וגורמים בכירים בממשלת ארה"ב ויפן אמרו שזה יכול להוביל למלחמה כוללת וזה רק הולך ומחריף...

רוסיה ואוקראינה במלחמה מתמשכת, כשלמעשה זוהי מלחמה בין "קואליציית רוסיה" כנגד "קואליציית המערב" (האיחוד האירופי, ארה"ב ומדינות נוספות).

המערב נלחם ברוסיה בצורה כלכלית, דוחפים את רוסיה לפינה ובאותו הזמן המערב תומך באוקראינה בצורה צבאית (הגנתית) ומדינית. רוסיה איימה מספר פעמים שהיא מוכנה להשתמש בנשק גרעיני בנושא של המלחמה באוקראינה והיא נמצאת בברית עם סין, צפון קוריאה ומדינות רבות נוספות.

בינתיים צפון קוריאה מאיימת לתקוף בנשק גרעיני את דרום קוריאה ואת ארה"ב ומסתמכת על הברית שלה עם רוסיה וסין ומתגרה עוד ועוד על ידי ניסויים בטילים בליסטיים שיכולים להגיע עד לארה"ב ומסוגלים לשאת ראש נפץ גרעיני.

ארה"ב מדווחת על התראות ממגה פיגועים ושימוש בנשקים קטלניים במיוחד על אדמת ארה"ב ולאחרונה מטוסי קרב אמריקאיים ליוו מטוס צרפתי אזרחי בשל חשש לשימוש בנשק כימי במטוס...
מלחמת אזרחים מבצבצת בארה"ב על בסיס גזענות שחורים/לבנים...

בינתיים אובאמה הפך להיות ראש הקואליציה נגד דאע"ש בליווי עשרות מדינות... כגון אוסטרליה, קנדה, בריטניה, צרפת ועוד...

ארה"ב ביקשה מצרפת להכין הכרזה באו"ם על חלוקת ארץ ישראל לשתי מדינות לפי קווי 67 (וזה כבר בשלבים סופיים לקראת ההצבעה) על פי "ההצעה" ירושלים תחולק לפי קווי 67 ו"מדינת פלסטין" תקבל אותה כבירתה ומצד שאני אין "בהצעה" אפילו ולו אמירה כללית שהשטח של המדינה השנייה שייך ל"מדינת היהודים".

כלומר, מסתמן שבקרוב מאד כל אומות העולם יצביעו בעד כיבוש ירושלים והעברתה לידי "מדינת פלסטין"... כאמור זה כבר ממש בשלבים סופיים לקראת הצבעה.

בסוף חודש יוני אמור לפקוע תאריך "הסיום" של ההסכם ההזוי עם איראן בנוגע לנשק גרעיני ובינתיים איראן מעבירה לעולם עוד ועוד מסרים על כך שהיא לא מתכוונת להיכנע לתכתיבים של המערב (כגון עניין פשוט וטריוויאלי כמו לאפשר לפקחים להגיע למתקנים ולוודא שאכן אין שם שימוש למטרות לוחמה...)

המזרח התיכון כולו עולה בלהבות...
מצפון, סוריה במלחמה כבר שנים ונראה שהיא לקראת הכרעה סופית לאור ההתחמשות וגלי ההתפשטות של דאע"ש וארגונים איסלאמיים אחרים שמקבלים תמיכה מקואליציה ערבית בחסות ערב הסעודית. מליוני אנשים נטשו את הבתים, ערים הושמדו, מעל מאה אלף אנשים כבר נהרגו, נעשה שימוש בנשק כימי ולמרות זאת אובאמה לא תקף והפיל את משטר אסד – אך עתה נראה שהמהלכים קורים במהירות ובעוצמה רבה הרבה יותר... דאע"ש מתקדם לעבר בסיסים סוריים והצבא הסורי נוטש עמדות ומשאיר נשק רב לדאע"ש, בדיוק כפי שמתרחש בעיראק בעת האחרונה. העוצמה הצבאית של דאע"ש גדלה למימדים עצומים.

חיזבאללה בגיוס כוחות מלא והארגון לא מצליח לעצור את המלחמה ולאחרונה אנשי חיזבאללה הכריזו על מלחמת קיום מבחינתם...

מהצד השני – בדרום, המורדים החות'ים מקבלים תמיכה מאיראן כנגד הקואליציה של ערב הסעודית, והם תוקפים בתימן ומשתלטים עליה. השלטון התימני כבר נטש, ערים נהרסו, תשתיות הושמדו, יש הרג והרס רב מאד ומצרים וסעודיה לוחמות גם בשטח תימן עצמו וגם במים הטריטוריאליים תוך הכרזה על סגר אווירי וימי...

מצרים חווה מהפכות צבאיות ונמצאת במלחמה מתמשכת כבר שנים... הפיגועים במצרים הגיעו לאחרונה אפילו לאתרי תיירות כגון פירמידת גיזה.

עיראק במלחמה שלא נגמרת כבר שנים, ולמרות העזרה של הקואליציה של אובמה עיראק כבר נכבשה כמעט כולה על ידי דאע"ש שהשתלטו על משאבים, צבא וערים שלמות עד כדי שאיראן שוקלת להכניס צבא פיזי הן לעיראק והן לסוריה... למעשה, נשק אמריקני שהגיע כסיוע לעיראק נפל פעם אחר פעם לידיים של דאע"ש וכאמור דאע"ש מתעצמים עוד ועוד, משתלטים על בסיסים, משאבים ונשקים צבאיים רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: