30 ביוני 2015

כוחות עצומים

בס"ד

מעשה בציד שעבר ליד חווה ושם ראה לול של תרנגולות ובתוך הלול להפתעתו הוא רואה נשר ענק וגדול. "מה עושה ציפור זו בין התרנגולות?" שאל הציד את האיכר. הסביר לו האיכר הפשוט שיום אחד ראה הוא אפרוח שחור זרוק על הרצפה לקחו והכניסו ללול יחד עם התרנגולות. וכך גדל לו הנשר, כשהוא כל הזמן רואה רק תרנגולות. ומתוך כך התנהג בדיוק כמותן, חי על הרקע ואפילו למד לקרקר.

אותו ציד היה מומחה לעופות. הוא ראה לפניו נשר יפה, בעל כוחות עצומים. מלך הציפורים שבכוחו להמריא עד לשמים, ולהרקיע שחקים. נכמרו רחמיו של הציד על הנשר ואמר לבעל הלול שרוצה הוא לקנות את 'התרנגולת השחורה.' ביקש האיכר מכיר לפי משקל. שילם הציד והלך לדרכו עם הנשר. בזריחת שהשמש לקח הציד את הנשר להר גבוה ולחש באוזנו: "אתה לא תרנגול, אתה נשר", וכך דחף אותו. והינה הנשר פרש כנפיים ולאט לאט המריא למרומים.

עלינו לדעת ולהפנים שאנחנו עם ישראל בנים של הקב"ה ושיש בתוכנו כוחות עצומים. ישנם אנשים טובי לב כמו הציד שמבינים את הכוח והיופי האמיתי הטמון בתוך כל יהודי ומעודדים אותנו להרקיע שחקים בזכות התורה הקדושה והמצוות שנתן לנו אבינו האוהב בכדי להוציא מהכוח אל הפועל את כל היופי והפוטנציאל הטמון בתוכנו... "אתה בחרתנו מכל העמים, אהבת אותנו ורצית בנו ורוממתנו מכל הלשונות, וקידשתנו במצוותיך וקרבתנו מלכנו לעבודתך; ושמך הגדול והקדוש, עלינו קראת."...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: