11 בפבר׳ 2014

חומרת עוון עריות ! מצוטט מקונטרס צניעות בת ישראל של הרבנית י.זיידנר.

כאמור, מהו צדיק: פרוש מהעריות. כמה חמור עוון עריות?

עם ישראל חטא בעגל, בנו להם עגל מזהב. עם ישראל חטא בחטא נורא בו הוא משווה את כבוד ה' אלוקים "לשור אוכל עשב" (תרומה, כח)- עגל קטן מזהב, גועה "מו, מו", ועליו ה"י הם אמרו "אלה אלוקיך ישראל" ( שמות,לב, ד), הא כיצד יתכן?

 אחרי יציאת מצריים ביד רמה, עשר המכות וקריעת ים סוף, איזו כפירה נוראית!
העונש המיידי היה מגפה, בה נפטרו שלושת אלפים יהודים.

בהמשך אנחנו מוצאים את חטא קורח ועדתו. קורח יוצא נגד משה בטענות אפליה,והעדפת בני משפחתו לגבי מתן תפקידים בעם, באמרו שמשה כביכול אמר את הדברים על דעת עצמו ח"ו. קורח נלחם באופן סמוי נגד כל התורה כולה וההוכחה לכך היא, שכאשר נקברו באדמה קורח ועדתו, מה הם צעקו? "משה אמת ותורתו אמת" מדוע הזכירו את התורה? כי זו הייתה הסיבה לחטאם, הם הלכו נגד התורה.

 ואכן שוב העונש הגיע, מגפה ובה נספו 14,700 יהודים. בלועים, נשרפים והרוגים. האדמה פצתה את פיה והוכיחה על ידי כך כי מפי ה' היו כל דברי משה רבנו, כולל חלוקת התפקידים. "דבר אלוקינו יקום לעולם ".

 לאחר מכן אנחנו מוצאים את בלעם, מנסה לקלל את בני ישראל בכל דרך. קוסם ומכשף אכזר, יודע דעת עליון, לא איזה טיפש. יודע... אבל לא 'הולך' לו ... ה' אינו כועס שלושה ימים, מעל לגדרי הטבע, ואי אפשר לגעת בציפורנו של יהודי בעם ישראל בלי רשות של הקב"ה.

 בלק הבטיח לשלם אם הוא יצליח לקלל את ישראל אך בלעם הפסיד בית מלא כסף וזהב. אולם חינם אין כסף הוא נותן את עצתו לבלק: "אלוקיהם אלא שונא זימה הוא " ה' שונא חוסר צניעות. תחטיא אותם בעריות ואז תסור מהם ההגנה, ולמרבה הפלא, עצת החינם של בלעם פועלת לצערנו, וכך עשה בלק. החטיא את בני ישראל בבנות מואב.

ואז שוב הייתה מגפה- בני ישראל חטאו ונענשו.

כמה מתו במגפה הפעם? עשרים וארבע אלף יהודים.

על כפירה בכבוד ה' שהשוו אותו " לשור אוכל עשב" מתו 3,000 איש.
על כבוד תורתו במחלוקת קורח ועדתו מתו 14,700 איש.

אבל על עוון עריות, על חוסר צניעות, מתו 24,000 איש,

ולולי פנחס שעצר את המגפה, כשהרג את זמרי בן סלוא עם המדינית, לא היה נשאר ח"ו שריד ופליט מעם ישראל.

מכאן נלמד כמה חמור עוון עריות. כמה חמור עוון חוסר צניעות.

תגובה 1:

  1. אליכם בנות ישראל, שכל גאולת ישראל תלויה בכם, כי בזכות נשים צנועות נגאלו ישראל ממצרים, ובזכות האמונה הפשוטה והצניעות שלכן ניגאל, הצניעות היא ללא ספק אחד מיסודות היהדות. הציווי שבתורה (ויקרא יט א) "קְדֹשִׁים תִּהְיוּ" מפרש רש"י: "הוו פרושים מהעריות ומן העבירה, שכל מקום שאתה מוצא גדר ערווה אתה מוצא קדושה"

    אבל אותן בנות ישראל ההולכות עקב בצד גודל, נטויות גרון, מדיפות ריחות של בשמים לכל עבר, עם מלבושים של זנות וזימה, כדי למשוך עין בחורי ישראל , אוי לכם אהה עליכם כי בבוא האוייב תיתבזו ותושפלו עד עפר, עוד תהפכו לשפחות כי בנות זימה אתן, ואָסַפְתִּי אֶת כָּל הַגּוֹיִם אֶל יְרוּשָׁלַ‍ִם לַמִּלְחָמָה וְנִלְכְּדָה הָעִיר וְנָשַׁסּוּ הַבָּתִּים וְהַנָּשִׁים תשגלנה[תִּשָּׁכַבְנָה] כבר אי אפשר ללכת ברחוב, אין מקום איפה לשים את העיניים.

    אתן-שהתלבשתם כדי למשוך תשומת לב ועיין – מבחורי ואבריכי ישראל, תאנסו בכוח ותהפכו לשפחות מין כבנות היזידים בעיראק הנאנסות, ואין מי שישמע צעקתכן ואין מי שיגן בעדכן,

    הבהרה! אין אני מדבר על בנות שלא שומרות תורה ומצוות, מדבר אני אליכן בנות החרידות!!! בנות גאולה בירושלים, ובנות רבי עקיבא מבני ברק, וכו'
    אתן -בנות חרדיות מבתים חרדים המדקדקים קלה כבחמורה וחלק מהבעלים שלכן אף יושבים ולומד בכולל,
    אתן – ההולכות ברחוב כזונות חצופות, במלבושים נוראים המעוררים את קליפת בעל פעור,
    אתן – ההולכות בחגורות המבליטות את מקום זימתכן, ובחולצות שלא מביישות את מיטב הגויות והזונות בפריז,
    אתן – הההולכות בפאות נוכריות פרועות שיער כבחורות רווקות, כדי למשוך הבחורים ואבריכים לניאוף,
    אתן – יבוא יומכן בקרוב ותושפלו עד עפר ממש, כבודכם יאנס אין מי שיגן בעדכן ובעד בניכם ובנותכים,
    כי פגעתן בכבודי, אמר ד'.
    הפוסקים המתירים, לא העלו על דעתם את הפאות של היום, עם גוונים ותלתלים, עם גלישה והפרזה. את הפאות של היום, אף פוסק בעולם לא יתיר.
    גם אתם בעליכם לא תנוקו ותמותו במלחמה הנוראה, שום מצווה ולימוד תורה לא יועיל להצילכם ולהגן בעדכם, כי בזמן שאתם יושבים ולומדים נשותכים יוצאות "בהסכמתיכם" ומחטיאות את בחורי ונערי ישראל בעבירות הכי חמורות ר"ל,
    אוי לכן כי גרמתם קיטרוג גדול ונורא בשמיים, כי בנות ישמעאל היינו בנות השפחה, כן לבושות בצניעות כפי שצויתי אתכן בתורת ישראל, ואתם בני ישראל בני האהובה, בנות אימותינו שרה רבקה רחל ולאה לבושות לפי תורת הזנות והניאוף.

    נשים רבות לבושות לא צנוע, טוענות שאין זה בשביל הרואים, אלא שכך הן מרגישות טוב בינן לבין עצמן.
    אבל עליהן לעשות חשבון נפש אמת, האם גם כשהן קמות בבוקר הן "מיד" מתלבשות כך, או רק כשהן יוצאות החוצה. ואז היא חוטאת ומחטיאה את הרבים. זו גם עבירה בין אדם לד' וגם בין אדם לחבירו. כיצד תבקש סליחה מכל האנשים שהחטיאה?! אולי מאות אלפים! אדרבה חכמים אמרו שאשה צריכה להיות יפה בבית עבור בעלה, ומכוסה כאשר יוצאת החוצה. אשרי האשה הצנועה, ד' יברך אותה.

    גם אתם מדריכים/ות רבנים אדמורי"ם ראב"ד דיינים פוסקים (על הלכות צניעות) מוצי"ם ומנהיגי הדור וכו' תיתנו את הדין בגדול על שתיקתכם, אע"פ שאתם יודעים שיש חיוב חמור להיות צנועה, ולא תנוקו כי קל קנא לא ינקה ולא יראה בך ערוות דבר ושב מאחריך ח"ו. "חוסר צניעות מביא פיגועים"

    מה הוא בגד צנוע? א. שמכסה הכל. ב. שאינו צמוד. ג. שאינו קצר. ד. שאינו מושך עין בצורתו או בצבעו.

    מה גורם לאשה יראת שמים, כולל גם רבניות, אשת אבריך, ללבוש בגדים לא צנועים? להתיפות בפני הרואים? כמה סיבות, כמו שכתוב בספר גדר העולם של החפץ חיים ז"ל על צניעות: עצלות להתלבש כדין, ופיתוי היצר שמסית אותה ליפות עצמה. הגיע הזמן לסלק את מלאך המוות הרוחני והגשמי ממחננו! פריצות המלבושים שורפת את קדושת הנשמה. רבותיי צריכים לשבת על הרצפה ולבכות, בנות יקרות, אחיות יקרות מה קורה לכן, מה אתן סמרטוטים? מה אתן זבל? איפה הכבוד שלכן, למה אתן משפילות עצמכן, למה אתן נותנות את הגוף שלכם, למה אתן מכשילות בחורים בהסתכלות אסורה. אישה המוסרת נפשה לצניעות - עושה רעש ושמחה גדולה בשמים וככל שקשה קיום המצווה על האדם – כך גדול שכרו.

    אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע "אלוקים של ישראל שונא זימה הוא" אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!!

    השבמחק

מאת:

תגובה: