16 בפבר׳ 2014

המסר האחרון של הרב ניר בן ארצי לפרשת "כי תשא"

בס"ד

ריבונו של עולם לא יעצור ולא יבטל שום תוכנית שתִכנן לעשות על כדור הארץ, ההפך, הוא יגביר ויגביר עד שיזעקו כולם לבורא עולם ויבקשו את המלכת מלך המשיח.
כל הנשיאים, ראשי הממשלות, לא יכולים לעזור לָעולם ולארץ ישראל. הרבנים הגדולים וכל המקובלים, תפקידם להעביר כנסים, לארגן תפילות ולזעוק לבורא עולם שימליך את מלך המשיח. לא חייבים לארגן תפילה אחת גדולה בכותל, אפשר לארגן תפילות בכל ארץ ישראל, כדי לבטל את הגזרה הרעה שרוצים לקחת חלקים מארץ ישראל. השלום טוב בלי לקחת חלקים מארץ ישראל.
השרים וחברי הכנסת צריכים להתעורר דחוף, לאף אחד אין ניסיון לדעת מה יִקרה לעתיד. לא להאמין לפלסטינאים, לא להאמין לאמריקאים ולא להאמין לאף אחד בעולם. התוכניות שלהם לקחת את אדמת הקודש ולא אכפת להם מי ישלוט בה, אכפת להם רק שהגויים ישלטו בה ויגרשו את היהודים מפה -וליהודים אין לאן ללכת! אין לאן ללכת! צריך לשמור על מדינת ישראל, אדמת הקודש, בכל הכוחות. עדיף לסבול שנה אבל כל החיים אדמת ארץ ישראל תהיה בידינו ותתמלא במיליוני יהודים.
ממשלת ישראל, היהודים בישראל - לא להיות באשליה, לאף אחד לא אכפת מארץ ישראל.
נושא חדש: האמריקאים, ארצות-הברית, מפעילים לחץ לעשות שלום עם הפלסטינאים והאיראנים בגלל שהאיראנים מאיימים שיעשו טרור בכל העולם וישתמשו עם טילים גרעיניים בעולם מול האמריקאים. האמריקאים נכנסו לחרדות ופחדים מהאיראנים שמאיימים בנשק אטומי על ארצות-הברית והעולם. ארצות-הברית לא מעוניינת שתהיה מולה עוד מעצמת-על כמו רוסיה, שנקראת איראן.
ממשלת ישראל, להתעורר עם עניין השלום הזה. השלום עם הפלסטינאים הוא גורל כל היהודים בארץ ובעולם. זה לא משחק, צריך זהירות ולא פזיזות, לא להאמין להם בכלום! אבו מאזן מרגיע את החמאס 'חכה בסבלנות תאגור בינתיים מאגרי תחמושת וטילים לטווח ארוך'.
ממשלת ישראל, צריך להתעסק בחינוך וריסון הנוער בארץ ישראל, האלימות גוברת בצורה מחרידה. הם לומדים מהגויים, מהסרטים, מהסודנים ומהאינטרנט. צריכים להשקיע הרבה משאבים וכוח בחינוך הנוער של ארץ ישראל, כדי שבעוד 3-4 שנים יהיה צבא ויהיו רופאים יהודים, זכים וטהורים, ולא חס ושלום יכינו בתי ספר לעבריינים.
ממשלת ישראל לא להיות יפי-נפש מול מדינות אחרות.
במצרים חושבים שהכל בסדר, החמאס והאסלאם לא יוותרו, יאכלו זה את זה, לא ירפו זה מזה, כמו בסוריה.
החמאס מדי פעם זורק טיל פה וטיל שם, כדי להוכיח שהוא קיים וחזק.
בסוריה ימשיך ההרג ללא סוף.
בעיראק ימשיכו להתפוצץ שם עד בלי די.
ירדן, מלכם נמצא בתחפושת של מלכה. מחכה לנתח של הבשר, שיתנו לו חלק מאדמת הקודש, חס ושלום,שלא יזכה לרגע הזה!
בתורכיה הנשיא מפטר וזורק אנשים. עוד מעט הם יעשו קנוניה אחת גדולה, ענקית, והנשיא לא ישכח את היום הזה ומה שתגרום לו הקנוניה בזמן הקרוב.
חיזבאללה, נסראללה ולבנון לא יכולים לעשות כלום, אין מי שיעזור להם, אין להם כוח. הם הורגים זה את זה, הכל כמו מגדל בבל, הכל מהלך אלוקי.
הסודנים והאריתראים עושים דברים קשים, פשע ובלאגן גדול בתוך ארץ ישראל - להוציא אותם דחוף וחוקית! תקשיבו טוב יהודים, יש בהם מחלות מלפני 100 שנה והם מפיצים אותן בישראל. צריך להיות ערניים ולהקפיד להיזהר מהם ומהחולי שלהם. אין פתרון לחולי שלהם, רק להחזיר אותם חוקית לארצם.
בורא עולם רוצה שישראל תהיה נקייה מפשע, אם בצווארון הלבן ואם בצווארון השחור. בורא עולם יגלה את כולם, זה לא מתאים ליהודים בארץ ישראל. אם לא מקיימים את עשרת הדיברות, הקדוש-ברוך-הוא לוקח הכל לידיים, מגלה את כולם ומחנך את כולם, לא שואל אף אחד - יעשה חשבון עם כולם.
המצב בין החרדים וממשלת ישראל: לא יכול להיות שמעל 60 שנה הם לומדים תורה ופתאום רוצים לגייס אותם. ראשית, לפני ההחלטות ולפני שגוזרים את הדין - צריך הידברות, לא להתנגח איתם ולא 'להיכנס' בהם ולגייס אותם. אסור להגיע למצב כמו הגויים, לא שביתות ולא הפגנות. אי אפשר לשנות בתוך חודש הֶרגל של לימוד תורה מעל 60 שנה בארץ ישראלצריך לדעת לשכנע את החרדים לשרת בצבא-הגנה-לישראל. בכוח זה לא ילך, יגיעו רק למבוי סתום, אסור ללמוד ממדינות ערב.
השוק האירופי והבנקים בעולם, לא יכולים להשפיע על אף אחד בעולם. ישראל מתקדמת, מודרנית, יש לה ידע בייצור, בחידושים, בטכנולוגיה, בגידול ירקות, פירות ותבלינים. ישראל מחדשת דברים, כל המדענים הם אך ורק יהודים - כל זה יד ה', יד אלוקים בדבר. כולם יודעים שאין כמו מדינת ישראל וכמו היהודים, אז אין מה להתרגש מהם, אף אחד לא יכול להפריע לארץ היהודים - מדינת ישראל, להוריד את זה משולחן הדיונים!
לכל המדינות והארצות בעולם יש מלאך מנהיג מהסטרא אחרא. את מדינת ישראל מנהיג מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו!
השנאה, השנאה ליהודים בעולם ולמטיילים שיוצאים, תגיע למימדים שהיהודים, גם אם יתחפשו לגויים, לא יוכלו לצאת מבתיהם. לא רק זה, יגיעו לבתיהם ויפגעו בהם. לא רק זה, יגיעו למקומותעבודתם ויפגעו בהם קשות. לא רק זה, גם יהרסו את עסקיהם קשות. יהודים שהם יהודים אמיתיים, יברחו בכל כוחם לארץ ישראל הקדושה ולא למדינות אחרות כי בכל העולם אותו דבר, יש שנאה קשה ביותר וזה כמו אש בשדה קוצים.
הקדוש-ברוך-הוא מזעזע את העולם כולו, פעם פוגע באוניות, פעם במטוסים, פעם ברכבות, פעם אסונותכל שהם, פעם באמצעות חיות שפוגעת בבני אדם, פעם שלגים, שיטפונות, גשמים, חום וקור ופעם רעידות אדמה וסופות קשות. כל זה, כדי שיכירו בעם היהודי שממנו מקור הברכה וגם כדי שהיהודים שמטיילים וגרים מחוץ לארץ ישראל יעלו לארץ הקודש. היהודים שגרים בגולה, וחס ושלום חוששים להגיע לישראל, אין להם מה לחשוש כי ארץ ישראל מוגנת והאיום פה אפסי לעומת האִיום שיהיה להם בגלות - פי 100 בדיוק מארץ ישראל הקדושה.
כל הלעגנים והגאוותנים, שלועגים לגאולה ולהמלכת מלך המשיח בדור הזה ובזמן הזה הקרוב, ולא מאמינים, חושבים שזה הזוי, שזה משחק או בדיחה - הם לא יהיו!
בורא עולם מחריב והורס את כל העולם השקרי, הטומאה, בתי הבושת, הזימה והלכלוך בשביל גאולת עם ישראל ומכין שטח נקי - כדי להמליך את מלך המשיח בדור הזה!
אדם הוא בשר ודם וכל העולם לא יכולים לעשות סדר. משיח הוא בשר ודם וגם איש אלוקים, משה היה הראשון ומשיח בדור הזה - האחרון! אין דחייה של עוד דור להמלכת מלך המשיח, זה הדור הזה! משיח קיים, נמצא ופועל בכדור הארץ - החכם עיניו בראשו! יהודים יקרים, אל תזלזלו בזה, חבל, הלעג הזה יתנקם בכם. בשמיים הומלך, בכדור הארץ, אצל היהודים - רוצה בורא עולם שיבקשו מריבונו של עולם שימליך אותו, כי אף בשר ודם לא יכול לעשות שלום בעולם במצב הקיים עכשיו. ההגה של העולם, של כדור הארץ, נשבר - ההגה החומרי. צריך הגה רוחני - המלכת מלך המשיח, דרכו העולם ינוהל ביושר, אמת ואהבת חינם. ויבנה את בית המקדש השלישי לעולמי עולמים! זכה הדור הזה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: