28 בדצמ׳ 2014

מה אומרים שם למעלה על כך

בס"ד

סיפורה של גב' ר.י.: הורדתי פאה בערך בגיל 40. אצלנו,

במשפחה שלי ושל בעלי הלכו כולן עם פאות. לאחר מספר

שנים שאני עם מטפחת, יום אחד הסתכלתי על עצמי

במראה. אמרתי לעצמי: "תראי איך שאת נראית... כבר

מתבגרת. אולי כדאי להוסיף למטפחת פוני, או אולי חצי

פאה, כדי להיראות קצת יותר צעירה...

כך התלבטתי מול המראה. באותו יום כשיצאתי מהבית

ראיתי מודעה על כנס שייערך בבית הכנסת השכונתי. אני,

שלא הולכת בד"כ לשום מופע או שיעור, מחליטה שהפעם

כדאי לי ללכת. הערב התחיל עם הרבנית ל., ואני אומרת

לעצמי "הו, זה בעניין הצניעות... אני תיכף הולכת

הביתה...". בכל אופן נשארתי. וזה היה הסיפור ששמעתי

בהרצאה: אישה אחת שנפטרה באה בחלום מהעולם

העליון לחברתה, רבנית חשובה, ואמרה לה שכבר כמה

שנים אין לה מנוחה בעולם האמת בגלל הפוני שלבשה!

הרבנית הבטיחה לה שתדליק נרות לע"נ. באותו יום

התקשרה אל הרבנית חברה מבלגיה ושאלה אותה מה

דעת הרבנים בארץ בעניין הפאות. הרבנית אמרה לה: "אני

לא יודעת מה אומרים הרבנים, אך בואי ואספר לך 

אומרים שם למעלה על כך...", וסיפרה לה את החלום.

אותה חברה מחו"ל השתוממה: מה? לעבור 70 שנה ואח"כ

לסבול בעולם העליון בגלל חתיכת פאה??? היה לא תהיה.

היא קיבלה על עצמה מיד ללבוש מטפחת %100, ללא שום

תוספות לוואי, וכיוונה שזה יהיה לע"נ של אותה נפטרת.

לאחר מכן חולמת הרבנית שוב את חברתה הנפטרת

שאומרת לה: "מאז שחברתך קיבלה על עצמה להוריד את

חצי הפאה שלה- הגעתי למנוחתי בעולם העליון". ואני,

שמעתי את הסיפור הזה והצטמררתי. הרי אני ממש רואה

איך הקב"ה מדבר אלי!!! מובן שקיבלתי על עצמי להישאר 

במטפחת בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: