22 בדצמ׳ 2014

נכון, לא יהיה קל

בס"ד

מסר כי לה' המלוכה:

מי שיתקרב בימים אלה לקב"ה, היהודי הזה ינצל. גם מהפחד וגם מכל דבר קשה שיבוא לעולם .
אני בטוח שאחי היהודים מאוד מרגישים שהעולם נמצא במבוכה מפחידה.

אני בטוח שכמעט כל יהודי מרגיש בחייו האישיים הרבה צער ויסורים. בין אם זה מחלות חס ושלום, בעיות של שלום בית או ילדים שירדו מהדרך או כל מיני צרות אישיות אחרות. אסונות כאלו הולכים ונהיים יותר ויותר קשים ותכופים.

בנוסף לצרות האישיות האלו שכבר התרבו כל כך, לא עלינו, ראינו בשנים האחרונות שינויים עצומים בעולם שלנו. בין אם זה תופעות טבע משונות ו"תנכיות" או איומי מלחמה יותר מפחידים ממה שהמח יכול לתפוס, עם חומרי נשק כל כך נוראים שאנחנו מפחדים אפילו לחשוב עליהם, או כל מיני בעיות כלכליות שיש בכל העולם אשר גורמים לקשיי פרנסה לעולם כולו, או המחסור באוכל אשר גרם להעלאה דרסטית של מחירי האוכל.

מה שאמרתי עכשיו זה רק תקציר של השינויים שהתרחשו בעולם בו אנו חיים. עולם של פחד, עולם של מתח, עולם שמאיים להיחרב בכל רגע. זה ברור לכל מי שרוצה לראות את האמת, שאנחנו במצב קשה ושהקב"ה אומר לנו משהו מאוד חשוב.

לנו, לעם ישראל, יש את התורה הקדושה שמורה לנו איך לחיות, ואת הנביאים הקדושים ללמוד מהם, שניבאו כל מה שקרה עד עכשיו במדויקות מדהימה. היהודים שבאמת מאמינים שהקב"ה הוא ריבונו של העולם ושהמילה שלו זה הכל, הם ישמחו עם כל השינויים המתרחשים מסביבנו. כי זה מראה שהנבואות באמת נכונות ושבאמת בקרוב נקבל את משיח צדקינו, בעז"ה.

אחים ואחיות, הביטו מסביבכם. תראו כל מה שמתרחש. תשנו את עצמכם לטובה. תכירו בעובדה שהקב"ה הוא השולט. ואם לא, הוא יראה לכם את זה בצורה הקשה ביותר ולא תוכלו להכחיש את זה יותר.

לפי דברי הנביאים הקדושים, שני שליש מהעולם הולך להחרב [זכריה יג]. הוא יביא עלינו ניסים גדולים יותר מאלו שהיו במצרים. פחד, בהלה וייאוש יתקפו את אלו שמכחישים את קיומו או את שליטתו המוחלטת. אך המאמינים ישמחו. הם ישמחו והקב"ה ידאג להם כמו שאמא דואגת לתינוק הקטן שלה ולא יהיו להם שום דאגות, שום פחד ושום צער.

לכן, עכשיו זה הזמן להשמיד את עגל הזהב. כל אחד במו ידיו, לנפץ אותו ולמעוך אותו עד שישאר רק אבק. ותקברו את האבק הזה לנצח.

עם ישראל, הגיע הזמן לחזור הביתה. נכון, זה לא יהיה קל לבוא לארץ אשר מנהיגיו לא מאמינים ולגמרי דוחים את המושג "משיח" וכל מושג אחר של יהדות. אך לא לפחד, כי אנחנו יודעים מהנביאים הקדושים שהמנהיגים הלא-מאמינים של היום יפלו לגמרי עוד לפני שהמשיח יוכתר.

בנוסף לזה, הרשו לי להבהיר שלמרות שארץ ישראל מוקף על ידי אויבים רשעים ומסוכנים מאוד שמרובים מאתנו בממדים גדולים, בכל זאת אין ממה לפחד.

כל מדינות העולם עומדים לעבור מלחמות קשות מאוד וניסים מופלאים דומים לאלו שהיו במצרים ושני שליש מהעולם ילך – אבל לא ארץ ישראל.

אחי ואחיותי, שובו הביתה. הזמן הגיע. אלו שברוסיה, כדאי לכם מאוד לצאת עכשיו. אלו שבאמריקה ואירופה, אדום הולכת להחרב (עובדיה א, יח). תבינו לבד.

רק אלו שבאמת בוטחים בקב"ה ואוהבים את הקב"ה, ינצלו. רק אלו שחיים כל הזמן קרוב לקב"ה יינצלו. רק אלו שמשתדלים, לפחות משתדלים, לעשות את רצונו, אלו ישרדו. כי רק אנשים כאלה מתאימים לחיות בעולם של אמת.

אל תבזבזו את הזמן כי הסוף קרוב מאוד. אני אומר את זה עכשיו כדי להזהיר אתכם ובע"ה לעזור לכם להגיע להחלטה שהמקום הכי בטוח בעולם זה תחת "כנפי הקב"ה" בארץ ישראל.

נכון, לא יהיה קל. יהיה קשה מאוד. הציונים חייבים ליפול, הממשלה המושחתת חייבת ליפול ומשיח יתגלה.

כל הרשעים של עם ישראל ייעלמו. לא יהיה פשוט, אך אלו שמאמינים אוהבים ומקבלים את הקב"ה למלכם ישרדו ויפרחו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: