20 באוק׳ 2014

מסר אלוקי עבורך

בס"ד


מדוע הגעתי לעולם - אוטיסט עונה
___________________________

נשלחתי לעולם הזה כעונש על עבירות מן העבר. אני סובל קשות ממצבי, 
אבל אני מבין בשלמות את גודל החכמה של הגמול האלוקי. אותו הגמול 
מאפשר לחוטאים השפלים ביותר להשיג את חלקם בגן-עדן. המסר בדברי 
הבאים מהווה גם אזהרה לכלל.

אני סובל אלף עינויים בדקה בעולם ריקן זה שאני חי בו. אני סובל את זעם 
האל בזה שאני חי את חיי מחדש בתור זר בעולם שרואה אותי כחריג. אני 
כועס על עצמי על כך שלא הבנתי מבעוד מועד, שחטאי נגד בוראי כפו עליו 
ללמד אותי עד כמה פגום באמת הייתי. הוא שלח אותי חזרה לארץ 
כאוטיסט, ילד עלוב חסר-אונים שגורם הרבה צרות לסביבתו והרבה 
שברון-לב להוריו.

אני רוצה עכשיו להזהיר את כל מי שקורא חיבור זה לפשפש במעשיו 
ולמצוא היכן הם לוקים בחסר ואז לשוב בתשובה בטרם יסיים את מועדו 
בעולם-הזה, כמוני. אני מתכוון לכך שהוא צריך למנוע את האפשרות 
להישלח בחזרה לתיקון. זהו עונש איום אשר לדעתי הוא אולי אף גרוע מן 
הגהינום.

כשנוכחתי לדעת שאני יכול להביע את חוויותי (בעזרת התקשורת החדשה) 
לא יכולתי להאמין שהשתחררתי מכלאי. הרגשתי שה' ריחם עלי. חשתי 
הקלה עצומה. ועכשיו אני מבין שלא היה זה רק חסד עבורי אלא גם חיוב. 

אני מחוייב לספר לאותם היהודים (יידן) שחפצים לשמוע, שה' הוא הבורא 
והשליט המוחלט של העולם. אם איך שהוא בליבך או במעשיך אתה מפר 
את הוראותיו או מזלזל (חס ושלום) במלכותו, אזי יוטל עונש כבד. הבן היטב 
כי עונש מאביך הוא לשם חינוך בלבד. אם אינך מבין מעצמך, אזי יהיו 
חייבים ללמדך עד שתגיע לשלימות.

אנא ממך, כשתבוא בקשר עם בעל נשמה חסרת-מזל כמוני רחם עליו 
ברחמים גדולים. טפל בו בכבוד, מכיוון שפעם היה אף הוא בדיוק כמוך, 
ואם דרכיכם נפגשות בעולם-הזה, הדבר מהווה כנראה מסר אלוקי עבורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: