20 באוק׳ 2014

עדות רוחנית

בס"ד


ירון נקש - עדות מוות קליני:
_____________________

בגיל 19 עברתי מוות קליני. מסיבה שהיום אני מתבייש להזכיר אותה, אבל בכל 

אופן הייתי נער... אז התיאור כדלקמן: הגיע נקודה שבה ראיתי את עצמי מהלך ללא 

שליטה שלי בנעשה, אחרי זמן מה..ראיתי את הגוף שלי מ 4 מטר ואחרי שניה עליתי

למעלה לשמים, שם נפגשתי עם אור לבן בוהק, הרגשתי כאילו אני ערום לגמרי בכיכר

המדינה וכולם צופים בי, לאחר מכן, היה צפייה של הסרט של חיי, במאית השניה הקרינו

את הכל ואני בכיתי כל כך והתביישתי בנעשה בחיי, הייתה דמות שהגנה עליי דמות

רוחנית גבוהה כנראה עם המון אור מסביבה. בכיתי ונשבעתי שלא אחזור על הטעויות

שעשיתי ואני יחזור בתשובה. החזירו אותי, התעוררתי רחוק מאיפה שהייתי. 

נבהלתי מאד. לאחר מכן הגעתי לבית חולים לטיפול....כיום ברוך השם חזרתי בתשובה 

כי כבר אי אפשר להתווכח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: