12 באוק׳ 2014

מוות קליני מצמרר ...

בס"ד



במסגרת עבודתי כאחות אני עובדת עם רופא עיניים. לחדרי נכנסה אישה צעירה עם הבת
שלה ותוך כדי האם פונה אליי ומספרת לי שראתה את האתר שלי והתרשמה ממנו מאוד,
חייכתי ואמרתי תודה.

לאחר שסיימתי את הבדיקה והאם המתינה לבדיקת הרופא ,התפתחה בנינו שיחה מרתקת בתחילת השיחה האישה שאלה אותי אם אני מכירה אותה השבתי שלא ,ואז היא הראתה לי תמונה של בחורה יפיפייה עם שיער שחור ארוך ושאלה שוב אותה את מכירה? עניתי שלא והיא המשיכה ואמרה זו אני. 

הבטתי וניסיתי למצוא דמיון ואכן כן זו היא רק ההבדל הקטן היה שהיום שערה השחור והארוך מכוסה בכיסוי ראש האישה לבושה בצניעות וכאשר מביטים בעיניה יש שם סיפור שמאוד רוצה לפרוץ החוצה . 

המבט שלה דיבר אליי לא יכולתי להבין אם הוא משדר עצב או שמחה אך בהחלט
 יכולתי להרגיש שהוא משדר יושר וטוהר ,היא החלה מספרת אני עברתי מוות קליני,אני
הבטתי המומה ומסוקרנת והקשבתי לכל מילה,אני הייתי מונשמת היא סיפרה, במשך שלושה ימים המשפחה שלי צמודים אליי ואני מחוסרת הכרה ,הקול שלה רעד ועיניה היו אדומות הרגשתי את ההתרגשות שלה,היא המשיכה לספר התרוממתי למעלה והכול היה חשוך ,חושך מוחלט.

 ופתאום נזרקתי לחדר גדול ,הקב''ה היה  שם לא ראיתי אותו לא שמעתי אותו אבל הרגשתי את הנוכחות שלו היו שם שופטים, חיילים , רבנים כולם הלכו וחזרו גם הרב עובדיה יוסף והרב אלבז ועוד רב שאיני מכירה היו שם היא מספרת בהתרגשות ואני מתחילה להצטמרר...

צעקו עליי היא אומרת בקול מרוגש ,הראו לי הכול כמו בסרט הראו לי מה עשיתי ,הראו לי
שפגעתי באימי הצליפו בי מכות זה כאב. היא בוכה, ואני בוכה איתה אני מאמינה לה ,כן מאמינה לכל מילה שלה היא ממש מתארת את אשר חוותה שם למעלה.

צועקים עליי,  היא בוכה מכאיבים לי היא אומרת דמעות זולגות מעיניי אני רוצה להביא לה כוס מים להרגע ,ואני לא יכולה לזוז כאילו השתתקתי ממשיכה בהתרגשות ומספרת לי נזפו בי על שלא כיבדתי את אימי מספיק נזפו בי על שלא שמרתי שבת ,נזפו בי על חוסר הצניעות שלי ושוב היא מזכירה לי איזה שיער יפה וארוך היה לה,

אני בוכה ולא מצליחה להרגע אני מרגישה שאני איתה שם ואז היא ממשיכה, אני רואה ילדים מדליקים נרות ובוכים היא מנסה להסביר לי כשהייתי בחיים הייתי עוזרת לילדים ועשיתי הרבה מצוות במקום עבודתי עם ילדים והם אותם ילדים עמדו שם וסינגרו עליי אני רואה את אחי רץ במנהרה ומתפלל עליי, ופתאום אני רואה את התפילין של בעלי רוקדים להם אני צועקת הנה הם הנה התפלין שקניתי לבעלי מכספי שלי וכן הם היו הסנגורים שהגיעו להציל אותי ואז שאלו אותי מה את מבטיחה,

אני בבכי ובתחנונים עונה תשובה ושוב צועקים עליי מה את מקבלת על עצמך?

תשובה מלאהההההההה היא צועקת ובוכה תשובה מלאה ואז ניתנה ההחלטה להחזירה לחיים לקיים את הבטחתה ,ופתאום ראיתי פרחים בכל מיני צבעים פרחים מהממים רציתי להישאר שם, אך כבר התעוררתי היא מספרת אימי וכולם היו בהלם כשפקחתי את עיניי סימנתי להם להביא לי דף ועט ,ורשמתי להם הכול את כל מה שעברתי שם למעלה . אני מרוגשת מסיפורה והיא כבר צריכה להכנס לרופא ואני אפילו לא שמתי לב שיום עבודתי הסתיים לפני חצי שעה .

מלי מזל - התפתחות רוחנית מספרת על מפגש עם פציינטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: