23 באוק׳ 2014

הגעתי לעולם הזה נגד רצוני...

בס"ד


הגעתי לעולם הזה נגד רצוני.

תלמיד חכם וצדיק הייתי, עמלתי יום ולילה בלימוד תורה ועבדתי יום ולילה 

על המידות, אבל דבר אחד היה חסר: לא אהבתי את השם יותר מהתורה 

שלו. מוזר מצב כזה, אבל זה אמת. אהבתי עם כל ליבי את העומק ואת 

המתיקות של תורת ה . ' ניסיתי בכל כוחי לשבור את מידותי הרעות. אבל 

כאשר התפללתי לא הרגשתי נוכחות ה' בליבי. לא שמתי לב לזה כי קבלתי 

שבחים רבים מגדולי הדור. חשבתי שאני באמת צדיק, אבל כשעמדתי לעזוב 

את העולם הזה רעדתי כולי מפחד כי גיליתי שהאמונה שבי לקויה, פחדתי 

פחד מות. בעולם האמת שפטו אותי ומצאו שאכן למדתי יום ולילה, אבל לא 

הייתי עבד ה', הייתי עבד הגוף! גופי רצה רק ללמוד ולקבל שכר ומחמאות 

של יהודים חשובים, רציתי להיות גדול הדור ולא עבד ה . ' החליטו שמקומי 

בגהינום. אבל התורה שלמדתי הצילה אותי כי אדם שלומד תורה הוא בכל 

זאת אוהב השם, נתנו לי אפשרות לחזור שוטה שאינו מסוגל ללמוד. זה 

עונש שלא יכולתי לקבל. התחננתי לפני בית הדין, בקשתי רחמנות רק לא 

זה! לחיות בלי תורה זה לא לחיות – זה גהינום, אבל לא שאלו אותי ואני פה 

וסובל מאד. עכשיו ה' ריחם עלי ושלח אותי לישיבה של שוטים כמוני, אבל 

אפילו התורה של שוטים היא מנגינה מתוקה לנשמה שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: