10 במרץ 2014

מסר לפרשת צו


מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פר' צו תשע"ד

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, מראה ליהודים בארץ ישראל ובעולם כולו, את הניסים הגדולים שהוא עושה לארץ ישראל. זה הדיבור של הקדוש-ברוך-הוא עם היהודים, וכך גם מפחיד את הגויים מול עם ישראל.
כל תחמושת ונשק שיצאו מאיראן לכיוון החיזבאללה, רצועת עזה והחמאס - את הכל יגלו הקדוש-ברוך-הוא וצבא-הגנה-לישראל! הקדוש-ברוך-הוא מראה לממשלת ישראל שהשלום עִם הפלסטינאים מסוכן ביותר בעולם, הם ממשיכים להתחמש ולהכין את 'יום הדין' - שיתהפך עליהם!אם הם רוצים שלום - בלי לקחת אפילו ס"מ אחד מארץ ישראל.
איראן תנסה להמשיך להעביר תחמושת ונשק לחמאס וחיזבאללה, אלה פצצות קשות ביותר שהיו אי פעם. הם מנסים עכשיו למצוא דרכים חלופיות כדי להעביר תחמושת למדבר סיני ומשם לחמאס ונסראללה. בעבר העבירו הרבה תחמושת, אבל הפעם תפסו. מהיום יתפסו את כל התחמושת שתעבור מאיראן. לא למהר לעשות שלום! זה לא שלום, זו תאוות בצע וחיסול מדינת ישראל.הפלסטינאים לא רוצים להכיר במדינת ישראל שתיקרא מדינת היהודים. מדינת ישראל זה מהאבות הקדושים, זה לא מהיום.
צבא-הגנה-לישראל לפקוח עיניים, לשמור על גבולות ישראל מכיוון אילת, רצועת עזה, מדבר סיני והצפון, לפקוח עיניים טוב.
האנטישמיות עכשיו פועלת בגלוי מול היהודים, בורא עולם מראה להם בגלוי מה עושים האנטישמיים נגד היהודים.
הרוסים פולשים לאוקראינה ואף אחד לא בא להציל אותם מהשיניים של פוטין שרוצה לכבוש את אוקראינה, כולם פוחדים ממנו כמו שפנים, הכל דיבורים דיבורים באוויר - פוחדים מפוטין. בורא עולם עושה את כל זה, כדי לסבך את אובמה וארצות-הברית עם פוטין ורוסיה. העולם מסתכל והרוסים עושים מה שהם רוצים, זה צריך להדליק נורה אדומה לממשלת ישראל.
היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל - שיעלו מהר לישראל ולא ישחקו משחקי כבוד 'אנחנו פה חזקים', יהודים בגלות הם אפס-אפסים, הם כמו אוניה בלב-ים שטובעת מרגע לרגע. היהודים מוצלחים ולכן יש אליהם שנאה מהגויים. בורא עולם עושה את זה כדי שהיהודים יעלו לארץ ישראל. כמו שעשה הקדוש-ברוך-הוא במצרים, ששם במוחם של המצרים שנאה לבנות ישראל כדי שלא יתבוללו.
ארץ ישראל היא טבור העולם! כשכל היהודים יגיעו לארץ ישראל, כל העולם יזדקק לישראל. כשהיהודים יעזבו את ארצות הגולה, הגויים ישתתקו, לא יהיו פטנטים, לא חידושים ולא רפואה, כלום לא יהיה להם - הכל יהיה בארץ ישראל הקדושה!
הסורים הורגים זה את זה כמו אריות שרבים ביניהם, עד שמחסלים זה את זה סופית. הם לא מוותרים, הורגים זה את זה 'באלגנטיות', טיפין טיפין ולא מעניין את אף אחד שהכל יעלה בלהבות. בורא עולם לעולם לא ימחל להם על האכזריות, על דם חיילי צבא-הגנה-לישראל שנשפך באכזריות.בורא עולם סוגר חשבון עם כל אלה ששפכו דם יהודי!
מצרים - החמאס לא יוותר להם, הם יאכלו את מצרים בתיאבון גדול ויעשו מהפכה. החמאס במצרים עובד בשיתוף עם החמאס ברצועת עזה - הם עובדים ביחד. סבלנות, גם במצרים תהיה מהפכה כמו בסוריה והם יהרגו זה את זה. יש שם רעב גדול שאין לו פתרון. החמאס נמצא במצרים ובמדבר סיני, והם שמעבירים תחמושת לרצועת עזה.
אבו מאזן מרגיע את החמאס 'אל תשליכו פצצות על ישראל עד שנעשה 'כאילו' שלום איתם, ויתנו לנו חלקים מארץ ישראל וירושלים, אחר כך ניתן לכם לשלוח טילים כמה שאתם רוצים'.
ירדן צוחקת וצוהלת, הם שמחים על השיחות עם האמריקאים שמבטיחים שיתנו להם חלקים מארץ ישראל, כדי לשים בהם את הפליטים והחמאס.
נמשיך ונאמר: במזרח ירושלים יש הרבה גויים שרוצים לעשות פעולות טרור ובלאגן. שיהודים לא יהיו יפי-נפש! הם מסוכנים ביותר, יהודים הוזהרתם! חיילי צבא-הגנה-לישראל לפקוח עיניים, הם מתכננים דברים קשים בישראל לפגוע ביהודים.
תורכיה היא הבאה בתור. ארדואן מסתבך מיום ליום, הוא מפטר אנשים מפה ומשם, והם כמו חיה פצועה שמאיימת. כל אלה שהוא מפטר, הם ראשי כנופיות ענקיות והכל יתהפך עליו. תורכיה הבאה בתור למהפכה, כל העם התורכי יתהפך על ארדואן.
איראן, כמו שאמרנו בשבוע שעבר, אם יעשו תשובה ויהפכו את מפעלי האטום למפעלי תעשייה - הם יהיו בחברוּת טובה עִם ישראל ויהיה להם הטוב ביותר בעולם. אם לא, נחזור: כל הנהרות והנחלים יעלו על גדותיהם ויחריבו את איראן, רק את איראן, כמו בזמן המבול. הקדוש-ברוך-הוא מעביר להם מסרים, מחדיר למוחות שלהם שיעזבו את ישראל ויהיו בשלום איתם. כמה שבורא עולם רחמן! זוכר להם את הזכות מזמן אחשוורוש ואסתר שהצילו את העם היהודי, שעד עכשיו חי בזכותם למרות הצומות שהיו בזמנו. יש סוף לכל דבר, אם האיראנים לא יבינו - הנהרות יעלו ואיראן תהיה שקועה בבוץ ומים כמו בזמן המבול - הבחירה בידיים שלהם - או חיים או טביעה במים.
יימשכו אסונות הטבע בעולם, מטוסים ימשיכו להיעלם ולהסתבך בניווט, אוניות ימשיכו להסתבך בניווט, פעם חום ופעם קורהחיות ימשיכו לפגוע בבני אדם שעושים מעשים רעים, יהיו גם מחלות קשות בכל מיני מקומות בעולם, בקיצור גדול: תוהו ובוהו!
את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא אך ורק בשביל שהיהודים בארץ ישראל, יפקחו עיניים ויחזרו בתשובה שלמה ושהיהודים מהגולה יבואו לארץ ישראל! שלא יבוא יום ויגיד יהודי 'לא הבנתי לא הוזהרתי'. בורא עולם מזהיר ומתרה, עד גבול מסוים - כי הוא רחום וחנון, גם רחמים וגם דין.
המשחדים והמשוחדים, הרמאים, הגנבים והעוסקים בזימה ותועבות - כולם יתגלו, אחד אחרי השני בקצב יפה, כדי שלא תהיה מסה גדולה יותר מדי ושגם בתי המשפט והמשטרה יספיקו לטפל.
ימשיכו עד אין-סוף ההצלחות והברכות למדינת ישראל, ליהודים בארץ ישראל ולחיילי צבא-הגנה-לישראל. רק שהיהודים וממשלת ישראל יבינו שבורא עולם מנהל את העולם וכואב לו על כל ס"מ הכי קטן שנוגעים לו באדמת הקודש - הבית שלו. לא כדאי לכם לגעת בבית של הקדוש-ברוך-הוא! זה לא כמו גוש קטיף - זה מסוכן ביותר בעולם להתעסק עם זה! עוד פעם אומרים: זה לא גוש קטיף! גם מי שהתעסק עם גוש קטיף, משלם עד היום!
כל עם ישראל, לא משנה שמאל או ימין, דתיים או לא דתיים, כולם אחים - להמשיך להתאחד ולהתלכד, להמשיך בתפילות, רק בפה - לדבר עם הקדוש-ברוך-הוא! הגיע הזמן שיאמינו שריבונו של עולם הוא כל-יכול! חבל על הליצנים והלעגנים, בסופו של דבר יגיעו לתשלום נכבד.
משיח עובד ופועל בסתר עד שיגיע היום, קרוב ביותר, שימליך אותו הקדוש-ברוך-הוא! עם ישראל לזעוק! כל אחד בליבו בתפילה יוסיף: "אנא אבא שבשמיים תמליך את מלך המשיח בן דוד עכשיו!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: