20 במרץ 2014

כי אשמרה שבת - השם ישמרני

בס"ד

המטוס המלזי: יהודי ניצל בזכות שמירת השבת / ערוץ 7
נוסע יהודי ניצל מאסון המטוס המלזי זאת לאחר שדחה את הצעתו של סוכן הנסיעות לטוס בשבת. כך מדווח אלגיינמר.

בהחלטה של הרגע האחרון ניצל היהודי מהטיסה המלזית במטוס בואינג 777 שנעלם בימים האחרונים ועד היום לא ברור מה עלה בגורלו.

"יותר משהיהודים שמרו על השבת, השבת שמרה על היהודים", כתב הבלוגר DansDeals, שסיפר את הסיפור על ידי סוכן הנסיעות.

"מדובר בסוכן הנסיעות, יהודי אורתודוקסי, שהציע ללקוח את המסלול אך ביצע שינוי קל במועד הטיסה".

"סוכן הנסיעות אמר ללקוח, למרות בקשתו, כי הוא לא מסוגל להזמין נסיעה בשבת עבורו מטעמי מצפון ואם הוא בכל זאת רוצה לטוס בשבת שיעשה את ההזמנה בעצמו".

הנוסע הסכים לבצע את ההזמנה בעצמו אך לאחר מחשבה מחודשת וויתר על הרעיון ובכך ניצל מטיסה האימה.

בהודעת דואר אלקטרוני, כתב הלקוח לסוכן נסיעות, הוא שלח לסוכן אימייל משדה התעופה וכתב לו "ברכות משדה התעופה LAX. יש לי לעלות על טיסת הביניים שלי עוד 55 דקות. אני חושב מחדש על התוכנית. אתה צודק שאני צריך להתחשב יותר בדת, ולכן אני אני אסתדר ואבטל את הטיסה של הלילה - שבת - מקואלה. אשאר בקואלה, ואשמח להמלצות לארוחה בליל שבת".

יומיים לאחר מכן, הלקוח כתב לסוכן: "אלוקים אדירים, אתה שמעת מה שקרה לטיסה MH370? אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה. זה נס אמיתי. אתה מציל חיים אמיתי. אני לא יכול לחשוב יותר! נדבר בשבוע הבא. לא יודע איך להודות לך".

סוכן הנסיעות הגיב, "אני כל כך שמח בשבילך! לא אני מציל החיים. אלוקים והשבת הצילו את חייך. אתה חייב להם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: