30 במרץ 2014

מסר לגאולה הקרובה

בס"ד

מסרים מגליה האוטיסטית ז"ל - כמה הגאולה קרובה?

אמא: "גליה, את אומרת שהגאולה קרובה מאוד. כמה זה קרוב?"

גליה: "לא יכולה להגיד, רק מותר לומר שזה קרוב! אמא אנחנו נמצאים בזמנים מאוד קשים, כל העם צריכים לעשות תשובה! אני בוכה כי אני עצובה ממה שיקרה בעתיד הקרוב, זה ממש נורא, תתפללי אמא! צריך שנתאחד כולנו ונתפלל כל יום לשם שיבטל את הגזירות הקשות על עם ישראל! עד עכשיו לא הבנו את הרמזים ועתה זה כבר לא יהיה ברמזים, זה זמן גדול לעם ישראל עכשיו! אמא, יש בשמים סניגורים על עם ישראל אבל אין לסניגורים מספיק יכולת וכוח לשנות את הגזירה הקשה. עם ישראל רדום! ישן! אדיש! ומכה יכולה להעיר אותו מתרדמתו העמוקה! זה כואב לראות את השאננות של האנשים ברחוב ואת האדישות לתורה ומצוות. רבים חוזרים בתשובה אבל, זה לא מספיק! יש בני ישיבות המתפקרים ועושים מעשים אסורים, עדיין יש מקומות זימה למיניהם המשחיתים את הנוער ומקומות הימורים שהורסים בתים של יהודים וגורמים לפריחה כלכלית של אויבי ישראל!  במקום לחנך לדרך ארץ, לאהבת הזולת ולאהבת ישראל, מכפישים איש את אחיו וגורמים פילוג ושנאה. רק אם יקבלו "מכה" גדולה יתאחדו שוב כמו בכל צרה כללית שיש לישראל. "


אמא: "שמעתי שאוטיסטים ופגועי מוח נוספים, אומרים בתקשור בדיוק את מה שאת אומרת על התקופה הקשה המצפה לנו חס וחלילה."


גליה: "אמא יקרה, מצב קשה יהיה לעם ישראל היקר שלי (חס וחלילה) לא בעוד הרבה זמן והעם ממשיכים להתנהג בשאננות ולא מודעים לעוצמת המכה. הדרך הטובה ביותר לחזור לאבינו שבשמים היא חזרה בתשובה. זו דרך נעימה, קלה וטובה. ללבוש מעיל שחור וסממנים חיצוניים זה לא העיקר, אלא התפילה והבקשה מעומק הלב! לא צבע וגודל הכיפה זה מה שגורם לחזור בתשובה, המלאך הממונה על קבלת התפילה מעולם לא בדק את צבע הכיפה ומאיזה סוג בד היא עשויה. אם כל אחד יוריד קצת מהגאווה העצמית שלו נרוויח המון. אם לא מבינים את הדרך הזו, השם יסביר לנו בצורה מאוד ברורה שאין לנו על מי לסמוך מלבדו! תאמרי לכולם שיבינו את מה שאמרתי, גם לחרדים שבהם ואל תחששי. כל אחד יודע את עוונותיו, שיחשבו על זה לעומק!"
      
אמא :" גליה זה מפחיד מה שאת אומרת! האם יש מה לעשות על מנת למתק את הדינים?"


גליה :"אנשים העושים למען הכלל יכולים לגרום להמתקת הדינים. אם האנשים לא יקחו את עצמם בידיים מהר מאוד, המצב יהיה מאוד קשה ואנשים צריכים ממש לבכות על מה שהולך לקרות לנו. אם היו יודעים מה שהולך לקרות  היו ממש צמים על זה! אך אנשים רבים נמצאים עדיין באפלה, נוח להם לחיות בבוץ השיקרי וגם להנות ממנו. הם כבר התרגלו לחושך ואפילו אינם נצרכים לגשש באפלה בה הם מתמצאים כל כך טוב! כמה עצוב לי להגיד את הדברים האלה. זה השקט הגדול שלפני הסערה הגדולה! זיכוי הרבים  ואהבת איש את אחיו יכול להציל המונים!" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: