18 ביוני 2014

בעתיד הקרוב יהיה גילוי גדול

בס"ד

מסר נוסף מגליה האוטיסטית: "אין זמן לחכות! הזמן נגמר!"
_____________________________________________

השם מרחם על עמו ישראל האהוב ומגלה להם סודות התורה לכל מאן דבעי, כי הקב"ה ישתבח שמו ויתעלה רוצה  כבר לגאול אותנו מצרותינו ולחדש בטובו את העולם הזה. הכל משמים, כל הצורך לדבר באחרונה על גילויי האמת מהעולמות העליונים המתגלה לנו בימים האחרונים. אמא הישועה מגיעה, אין זמן! בתקופתנו יש הרבה גילויים משמים, הקדוש ברוך הוא מאיר את עינינו לראות את אשר אי אפשר היה לראות בכל שנות  הגלות. השם מוריד לנו שפע עליון לעולמנו זה, כי השם מכין אותנו לגאולה הקרובה שלנו, שלא יכולה להיות ללא הכנה. 

משמים מכוונים להקל עלינו את הגאולה ואנחנו חייבים לתת תשבחות לבורא עולם, שעוזר לנו לפקוח את עינינו האטומות ולהתבונן סביבנו ולהבין שאנחנו עם ישראל האהוב, חייבים לקיים את מצוות השם יתברך ללא שום תנאי או סייג ולעובדו באהבה גדולה, כי הוא  א-ל חנון ורחום, אוהב אותנו אהבה עזה ביותר ומגן עלינו ומכוון אותנו כל הזמן,  אנחנו רק צריכים להתבונן! 


אמא את בוכה על האנשים שנהרגו בפיצוצים (בפיגועי מחבלים) ואני בוכה על עם ישראל מאדם הראשון עד עכשיו ומעבר לזה! העולם מתקדם במהירות לסוף, הסוף  - זו התחלה של העולם החדש, עולם של אמת ולא שקר, אבל הרבה יהודים עדיין לא מבינים, אני מודאגת!" 


אמא: "האם כל מי שחוזר בתשובה, תשובתו  תתקבל בשמים?" 
גליה: "בודאי, בשמים מקבלים תשובה אמיתית של כל בן אדם! הצדיק הגדול ביותר הוא זה המשתלט על היצר הרע ועושה תשובה, לאו דווקא מי שאין לו יצר הרע. להחזיר אנשים בתשובה נחשב לאחת המצוות הכי גדולות שיש לאדם בעולם הזה! 


אחי ואחיותי! לא לישון! קומו! התעוררו! תראו את האמת! כל בעלי התשובה מונעים אסון אבל גם זה לא מספיק.  לא מבינים את הבסיס הפשוט שיש בורא לעולם! יש דין ויש דיין! הסוף מתקרב במהירות ויתכן שלא יהיה מספיק זמן לחזור בתשובה!  


יהודי העולם, התעוררו! אין זמן לחכות! הזמן נגמר! ואהבת לרעך כמוך! אני השם אלוקיך אשר הוצאתיך ממצרים! זה המסר! "


אמא: "למה את בוכה?" 
גליה: "אני בוכה על הכל, גם על המצב שלי וגם על עם ישראל כולו.  המאמינים ועבדי השם הם המרכז הרוחני של עם ישראל והם נבדקים קודם. להגיד לכולם שיחזרו בתשובה מהר  כי אין זמן!  בעתיד הקרוב יהיה גילוי גדול!" 


אמא: "למה את בוכה כל כך?  אני ממש מוטרדת מהבכי שלך ולמה לא  אכלת?" 
גליה: "אמא יקרה שלי, אני מתייסרת מאוד על עם ישראל שלי שלא הולכים בדרך הנכונה והשם כועס עלינו. זו הסיבה שאין לי מצב רוח היום ואני בוכה ולא רוצה לאכול, כי אני יודעת מה שהולך לקרות לנו בקרוב והדברים מאוד קשים לנו לכולנו כי אנחנו לא מספיק הולכים בדרך הנכונה." 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: