29 ביוני 2014

היהודי שניהל את שוק הסמים...

בס"ד


מקרה אמיתי שקרה בניו יורק בשיעורו של כבוד הרב יוסי מזרחי, 
_____________________________________________

יום אחד בזמן שיעור כבוד הרב ראה בחור מלא קעקועים וצלקות...ובסוף השיעור ניגש אליו האדם ואומר לכבוד הרב : "שמע אני הייתי שם ציצית אבל אני מקרה אבוד", שאל אותו כבוד הרב : " למה אתה מקרה אבוד ? " ......

אז ענה לו האדם : " מה אתה לא מכיר אותי ? אני מהעולם התחתון הייתי מפורסם בכל העיתונים ניהלתי את שוק הסמים שדדתי אוניות בלב ים ..האינטרפול אחרי.. שמו אותי בכלא באיטליה הוצאתי חוזים על אנשים..איך אני ישים ציצית ??........" 

תשמעו מה ענה לו כבוד הרב : " מחלל שבת יותר גרוע ממך !!!!!!!!!!!! בלי כל זה...רק על החילול שבת לבד זה כבר יותר גרוע מכל מה שאמרת לי עכשיו. " לאחר המשך הדיאלוג הוא החליט לחזור בתשובה !!!!!! התחיל להיות בבית הכנסת ב4 ו 5 בבוקר... עבר משברים...אבל חזר בתשובה !!!!!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: