19 ביוני 2014

אמא רחל שומרת על בניה ובנותיה ב"ה

בס"ד

עוד נס גלוי - אמא רחל! תזעקי על בנייך שישובו לביתם לשלום !
______________________________________________

לפני שנה וחצי חליתי בסרטן השד פראי ששלח גרורות במהירות הבזק תוך זמן קצר לאחר בדיקות 

החליטו כל הרופאים שהגוש גדול מאוד וצריך לכרות לאחר טיפולים רבים של כימוטרפיה לא חששתי לרגע !

שהתחלתי את הטיפולים חשתי רע מאוד מהתופעות ולא יכולתי לזוז אל לא יכולתי לוותר על החלום כל מה שעניין אותי זה ללכת לציון של רחל אמנו זה מה שחלמתי ורציתי !

לאחר הטיפול השלישי נסענו בעלי חברתי ואני לרחל אמנו והייתי שמחה כמו שלא הייתי מעולם בכיתי ודיברתי איתה וביקשתי שתנסה לעזור לי.

שם כבר הרגשתי בריאה כאילו אמרה לי ״לכי לך לדרכך בתי טיפלתי בך״ מייד הרגשתי שהיא לקחה ממני את הגוש הנורא!

לאחר מספר קטן של טיפולים שלדעתי היו מיותרים הרופאים אמרו שאין גוש ואין צורך לכרות אלא לעשות ניתוח קל ולהסיר את התאים המתים והקליפס שהחדירו לפני הטיפולים בשל סימון שורש המחלה.

באמצע הניתוח הרופאים לא הבינו מדוע הם לא מוצאים את הקליפס בעת הניתוח לקחו אותי לצילומים לבדוק היכן נעלם הקליפס שעד היום לא נמצא כמו כן היו המומים שהגוש נעלם לגמרי!

תודה לאל ששמע את תפילותיה של רחל אימי היקרה ששומרת על כולנו בשורות טובות לכולם מבטיחה לכם מי שמצפה לנס שיילך לציון של רחל אמנו יקרא את כל ספר התהילים ללא דיבור יזכה בעולמות ברכה והצלחה יהודים יקרים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: