23 ביוני 2014

מרתק - מסר משמיים של אסף סנה - לא לפספס !


בס"ד

ספר חדש "מסר משמיים" של אסף סנה שעבר מוות קליני ומתאר 

באופן מרתק את שעבר כולל מסרים לתקופתנו, בהמשך יש לינק להורדת 
הספר בחינם ! מומלץ בחום רב !
_______________________________________________
קטע מהספר:

הקול המדבר אלי באהבה וחמימות אין סופית ענה לדבריי ואמר:

"בני, הגיע הזמן לחזור בתשובה "

מיד לאחר שהקול המדבר אלי סיים את המסר השני שלו: "בני, הגיע הזמן

לחזור בתשובה", הסתובבתי לגמרי ככה שהראש שלי עכשיו פונה לשמיים,

הייתי בטוח שהקול המדבר אלי נמצא במנהרה של האור שראיתי מעלי.

מחזה מרתיע נגלה לעיני! המדבר אלי היה מלאך המוקף באש בוערת!!!

המלאך עמד בפתח המנהרה ועיני הסתנוורו מהאור החזק שבקע מהאש

הקדושה שהייתה מקיפה את המלאך! באמצעות האור שבקע מהמלאך הוא

העביר אלי תחושות שהוא מחייך אלי ועוטף אותי בחום ואהבה עצומים. 

לא יכולתי להמשיך ולהביט לעבר המלאך יותר מרגע, למרות חיבתו וחיבוקו

המלאך העביר בנשמתי צמרמורת של פחד ואימה מקדושתו, עיני פשוט החלו

להישרף מלהביט לעברו, הרגשתי כל כך קטן וחסר משמעות לעומתו, למרות

זאת ואולי בעקבות התחושה שלי המלאך העניק לי הרגשה שאני חשוב מאוד.

זה לא ממש עזר, הרגשתי כאילו תראה אותך אז איך אני אמור להיות חשוב?!

התהפכתי מיד לכיוון הארץ כי לא יכולתי להביט יותר אל המלאך הקדוש הזה,

מלאך מאש, מלאך שהוא שליח האל, מלאך שאני לעומתו בריאה שפלה מאוד,

מלאך שאם הייתי ממשיך להביט בו הייתי נשרף לגמרי מהאש הקדושה שלו.

הרגשתי קטנות עצומה, מי אני בכלל?! התביישתי מהמלאך עקב השפלות שלי

לעומתו ופחדתי מאוד שהוא ידע מהדברים הרעים שעשיתי בחיי.

התחלתי לפחד עוד יותר מהחשש שהמלאך נשלח אלי כדי לעשות לי משהו,

הרי הוא לא סתם פה, למה הוא מדבר איתי שאני אחזור בתשובה? הרי אני לא

רוצה לחזור לגופי ומתוך דבריו התחלתי להבין שהוא נשלח להחזיר אותי לגופי.

בשיחה עם המלאך ידעתי שיש עוד אנשים ששומעים אותנו, אין לי מושג מי

הם היו! מהתחושה אני מעריך שהם היו נשמות של צדיקים, מאחורי המלאך

ומאחורי כל האור והמנהרה, הרחק הרחק הם הביטו בכל מה שהתרחש שם,

בחנו את תשובותיי למלאך והמתינו שהמסר יסתיים כאילו המתינו לכך זמן רב

בציפייה ובכיליון עיניים, פחדתי מאוד ולא הבנתי מדוע כל ההתייחסות הזו אלי.

תוך כדי שאני מפנה למלאך גב מהפחד והיראה ממנו, עניתי לו:

"אבל אני כבר חזרתי בתשובה,

אני לא מבין, לא מבין מה אתם רוצים ממני?! "

שליח האל, המלאך המוקף באש קדושה ענה לי בעדינות ואהבה ואמר:

"אני יודע שחזרת בתשובה,

אך יגיעו ימים שתצטרך לשוב בהם עוד הפעם בתשובה,

וכשתשוב בתשובה באמת, תעביר לכולם את המסר הזה

שהגיע הזמן לחזור בתשובה, כי לא נותר עוד הרבה זמן "....



לינק להורדת הספר - https://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fgoo.gl%2FFZIc8Z&h=kAQHHUCdU



תגובה 1:

  1. ★ הספר המרתק עוסק בקץ ובימינו לקריאה מכל מכשיר בחינם! ★
    ★ התחילו לקרוא: http://goo.gl/Izglpj וגלו אמת שלא ידעתם!! ★
    ★ הלינק אינו מתפקד? חפשו בגוגל וגם בפייסבוק 'מסר משמים' ★

    השבמחק

מאת:

תגובה: