29 בספט׳ 2014

אסור להתעלם מחלומות של אמת

בס"ד

אז ככה: שבועיים שלמים אני חולם שאיש זקן בא אלי ואומר לי שאני צריך לתקן את האיסור שלי.
בבוקר אחרי החלום אני מחליט להתעלם ולשכוח מהחלום.
כך זה נמשך אותו חלום במשך שבועיים נוספים.

החלום הבא היה כך: אותו איש זקן אומר לי אותו הדבר כמו בחלומות הראשונים,
אבל הפעם אני שואל אותו מה האיסור שלי?
והוא ענה לי ככה: בדור שלכם יש ספר הלכות "קיצור שולחן ערוך" שבו רשום שלא להרבות שיחה עם האשה.
מיכוון שאתה עובר על האיסור הזה עד שזה נהפך לך להיתר - אתה חוטא בזה חטא גדול!

בבוקר בלי לחשוב פעמיים החלטתי להתעלם ולשכוח את החלום הזה. למען האמת אני לא רציתי לחזור בתשובה על זה. או יותר נכון לא יכולתי.

לאחר מכן חלמתי חלומות נוספים. הם באו במשך יומיים שלמים. 
חלומות של ייסורים ועינויים. 
הכל רוחני. 
כאב לי עד מוות. 
כל הכאב שהיה לי בחיים אפילו לא חלקיק קטן מהכאב הזה.

יום אחרי זה בלילה חלמתי חלום שזעזע אותי כל כך שפשוט לא יכולתי להגיד שזה לא רמז משמים.

אני רואה בחלום את כולם עומדים סביבי. גופי כרוך בתכריכים. כאילו אני מת. לא מרגיש כלום - עולה לשמים.

מגיע לאולם ממש גדול, פשוט ענק. בתוכו יושבים המון אנשים אם אפשר להגיד "אנשים" - פשוט "דמויות".

באותו רגע לא הבנתי מה הולך איתי. פתאום באו אלי שני דמויות כמו "בעלי חיים בלי צורה" והבנתי שהם ה"שרפים". 

הם תפסו אותי ולקחו אותי למקום שלפניו היה שולחן גבוה. מאחורי השולחן ישב "הקדוש ברוך הוא" כביכול. 

כמובן שלא העזתי להביט כלפי מעלה. 

פתאום נשמעו קולות של מלאכים שטענו שאני צריך לחזור לחיים כי אני אצליח לתקן את המעוות ואז... נשמעו קולות של דבר לא ברור כביכול זה השטן שאמר בערך ככה: "אין לו סיכוי. הוא קיבל כבר חודש ימים רמזים. כלום לא משפיע עליו. למה שיחזור לעולם השקר?"

או אז נשמע קול אשר לא הצלחתי לשמוע אותו אבל מלאך אמר לי מה הוא אומר: (איני זוכר במדויק אלא האמירות הם בערך) "אתה נידון לשש חודשי גהנום"

מיד כשהקול סיים לדבר - נשמעו קולות ריצה של איש בעל זקן לבן, בחלום היה ברור לי שזה אליהו הנביא. הוא רץ היישר לשולחן הגבוה ואמר ככה: 
"ריבונו של עולם בשביל מה יצרת בעולמך אנשים אם לא בשביל לקבל שכר ולחזור בתשובה?"

עכשיו!! 
ריבונו של עולם! 
תן לנער לחזור לעולם השקר ולתקן את החטא שלו!! 
שלא יכנס לאש הגיהנום!! 
תן לו את ההזדמנות הזאת. 
אם לא בשבילו אז בשביל שמך.

מיד בסיום דבריו נשמע הקול אומר: "סלחתי כדברך" 

אותו בעל זקן לבן שהיה נראה לי אליהו הנביא לקח אותי למקום לא מוגדר ואמר לי ככה: 
"למקום שבו היית - שם אתה חוזר. אבל לפני שתחזור תרשה לי לומר לך כמה וכמה דברים:
1. תמנע מלדבר שיחה בטלה עם כל בת כלשהי.
2. תתנתק מהקשר הנוכחי שלך עם ידידה שלך.
3. תוכל לחזור לחפש לעצמך קשר החל מסוף שנת הלימודים הבאה עליך לטובה.
4. יהי רצון שתזכה לבנות את בית ישראל ולגדל ילדים ותזכה לבנות את בית המקדש ולהקריב בו קורבנות". 

מאותו רגע שהוא סיים לדבר עניתי: 
"אמן" 

הרגשתי כאב חזק וחום בגופי והתעוררתי. הייתי נסער לא הבנתי מה קרה לאט לאט עיכלתי את מה שעבר עלי והבנתי מה הלך איתי.

בברכה.

יהודי מאמין. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: