16 בספט׳ 2014

כוחם של תהילים

בס"ד


אחר הצהרים אחד נסעה אשה דתייה ברכבה בפרטי בכביש לכיוון גוש עציון, הכביש היה עמוס והתחבורה התנהלה לאיטה. כאשר היא מגיעה סמוך לגוש, והנה הסיבה לפקק - תאונת דרכים, וגופה מוטלת על הכביש, מכוסה בסדין. 

האשה ירדה מרכבה, הוציאה ספר תהילים והתחילה לקרוא בכווונה גדולה לבורא עולם שירחם על מי שמוטל שם מתחת לסדין, ככה באמצע היום, באמצע החיים, חסר אונים. 

לך תדע מיהו חשבה לעצמה, רווק, נשוי, משפחה, ילדים, מתי יפנו אותו, מי הולך להיות יתום או אב שכול. בקיצור, התפללה, התפללה עם המון דמעות וכוונה גדולה מתוך ספר התהילים שלה. לאחר כחצי שעה נכנסה לרכבה והמשיכה לביתה.

לאחר כשבועיים מאותו המקרה, מתקשרת בחורה צעירה לאותה אשה דתייה, ושואלת אותה, האם היא זו שעצרה באותו היום, לצד הדרך וקראה פרקי תהילים ליד גופה בכביש ליד גוש עציון, ואותה אישה השיבה לה שאכן זו היא. הצעירה ענתה בקול חנוק מדמעות "תשמעי, אני הבחורה שהייתה מוטלת על הכביש. כולם היו בטוחים שאני מתה, לכן כיסו אותי בסדין, וחיכו לאמבולנס שיגיע, ואני שכבתי שם, ועברתי מוות קליני, ברגעים שאת קראת תהילים, כל האותיות מהספר עפו לי סביב העיניים והשיבו אותי לחיים. בזכות קריאת התהילים שלך, חזרתי לנשום, חזרתי לעולם הזה. את הצלת את חיי. ועכשיו אני מתקשרת להגיד לך תודה! תודה! תודה!.

מתברר שהצעירה הייתה בחורה חילונית לחלוטין, לאחר הארוע המרגש הזה, היא חזרה בתשובה, ומאז היא לא מפסיקה להמליץ לכולם לקרוא תהילים וכמובן, לקרוא תהילים בעצמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: