16 בספט׳ 2014

מחכים למשהו...

בס"ד


כולם מוכנים ומחכים למשהו, אבל רוצים לדעת למה??
העולם כמו שהוא עכשיו, עומד להסתיים בעתיד הקרוב. הסוף מתקרב במהירות. הסוף מגיע, ומרגישים את זה, זה כל כך ברור. העולם הגיע למבוי סתום, לדרך ללא מוצא. אם גם לך יש תחושה פנימית שעומד לקרות  משהו, שהולך להיות שינוי כל שהוא, מתי שהוא בקרוב,
דע ההרגשה שיש לך ולרבים אחרים נכונה ואמיתית, וכך אומרים נביאי ישראל, וכך אומר רבי שמעון בר יוחאי בספר הזוהר הקדוש, וכן המקובלים שאחריו, כולל מקובלים וצדיקים נסתרים בדורנו, לכולם ברור שהעולם עומד בפני שינוי מהותי, וזה נכון:
בורא העולם מכין אותנו לקראת השינוי הגדול
עוד מעט והעולם יתמודד עם הנסיון הסופי. כהקדמה לשינוי זה היינו עדים כולנו לאחרונה לאסונות טבע במקומות שונים בעולם: רעידות אדמה, שטפונות, מגפות ועוד, והם ימשיכו ויתחזקו ביתר שאת בכל העולם. אמנם ייתכנו הפוגות וזמנים שקטים יחסית, אך זה הכיוון  וזו המגמה. השלווה שהעולם היה שרוי בה הופרה, הבטחון התערער, הפחד והחרדה גדלו, מדינות מתגרות זו בזו והסכנה ממלחמות במקומות שונים בעולם גוברת ובארצנו כל הדרכים וכל המקומות בחזקת סכנה. ושלא נטעה -  החיים לא יחזרו יותר למה שהיו עד עתה.
ולנו ידוע, שכל פורענות הבאה לעולם לא באה אלא בשביל ישראל, דהיינו כדי לעורר ליבם לשוב בתשובה למען יראו וייראו ויקחו מוסר, ועל כל אחד מאיתנו לאמר "כי בשלי (בגללי) הסער הגדול הזה עליכם".
מאורעות כלל לא צפויים קורים לכולנו, כדי להוכיח שאין לנו שום שליטה על המצב ואנו חסרי אונים לחלוטין. משענות שונות שאנו סומכים ובוטחים בהם, כמו כסף, כח, כבוד, השפעה 'פרוטקציה', 'קשרים' הכל יתמוטט ויתפרק בזה אחר זה. כמו כן, מי ששם מבטחו ומשענתו על צה"ל משטרה ביטוחים רופאים עסקים וכו', ימצא עצמו בעתיד הלא-רחוק בלי משענת, כמו שניבאו לנו חז"ל שנגיע למצב שנבין שאין לנו לאן לפנות ושאין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. ולנגד עינינו הולכת ומתגשמת הנבואה מלפני אלפיים שנה.  ואיזה הוא חכם הרואה את הנולד ושם מבטחו בה' לבדו. קריסת מגדלי התאומים היא דוגמא לכך, בהיותם סמל לעושר, קידמה, כח, ושליטת הכסף בעולם שהם הסמל של ארה"ב המהווה משענת של מדינת ישראל, והכל ראו שעל עצמה אין היא יכולה להגן, וכל שכן לא על אחרים. יתרה מזאת לא נהיה מופתעים מדי אם היא תהיה נגדנו בעתיד. חושינו נעשו קהים, נעשינו שאננים ורדומים למצבנו. אך עלינו לפקוח עינים ולהיות מציאותיים, והמציאות קשה. כי עינינו רואות מחלות, אסונות, צרות, תאונות דרכים וכו', ומעל לכל  פיגועים מבני ישמעאל הערבים  שלא היו מעולם. הצרות האחרונות משכחות את הראשונות. ופשוט, שה' רוצה מאיתנו משהו, והכל נועד להביא אותנו, את עם ישראל, לשוב אל השם. ומאחר שלא עשינו זאת מרצון, אנו מוכים משמים כהרמב"ם הידוע "מכים אותו עד שיאמר רוצה אני". כי באמת כולנו רוצים את ה' רק שרצון זה נסתר וחבוי,  ו'המקל' שבו משתמש עתה הקב"ה להכות את בנו האהוב כאב המכה את בנו להחזירו למוטב נקרא 'פלשתינאים', תאונות דרכים מחלות וכו' רח"ל. ואם חס ושלום לא נבין את המסר, יש לו עוד מקלות שנקראים אירן, עיראק, קוריאה, חיזבאללה ועוד. כי באמת אין כאן סכסוך ערבי-ישראלי אלא סכסוך בינינו לבין אלקינו, וזה השורש לכל צרותינו.
אוי!!! כמה טועים אלו החושבים שהבעיה והסכנה שלנו זה 'המקל'  ומפנים את כל כוחם וכשרונם לעברו. ולא מבינים שצריך לפנות אל השורש, דהיינו למי שאוחז 'במקל', ולהתאמץ לעשות אתו שלום, ובכך דווקא יפתרו כל בעיותינו. ומי שעינים לו, ורואה את האנטישמיות הגוברת בעולם, כמו גם את הסכנה הנוראה בה נמצאים כל היהודים בארץ ישראל ככבשה בין שבעים זאבים צמאי דם המצויידים במיטב הנשק להשמדה המונית וששים ושמחים להשתמש בו נגדנו, אלו הם צאצאי ישמעאל, עליו כתוב בתורה "והוא יהיה פרא אדם", כלומר שחלק הפרא שבו קודם וגובר על חלק האדם שבו. וכל המתבונן במצבנו, אי אפשר לו שלא יזדעזע מהעובדה שהיום שבו יתפוצץ הכל הולך וקרב, ואז… ובל נשלה את עצמנו שיש פתרון מדיני, כי אין. ושעון החול הולך ואוזל ואין לאן לברוח. וכל בר-דעת בוודאי יבין שנותרה רק דרך אחת להצלתנו והיא, שלום בינינו לבין אבינו שבשמים. דהיינו לחזור בתשובה שלמה. לברוח אליו יתברך ולחסות בצל כנפיו. לצעוק אליו לעזרה והוא יושיענו בוודאי.  יתרה מזאת, התעלמות מן האמת הזאת שהצרות באות בגלל העוונות היא מידת אכזריות כי התנהגות כזאת תביא לצרות נוספות ה' יצילנו.
 ולו היינו משכילים ומבינים זאת, היינו כולנו שבים לה'
נכנעים לפניו ואומרים לו באמת ומכל הלב:  אנו מאמינים ובוטחים רק בך, אנו רוצים אותך ורק אותך,  אז בכך היינו חוסכים ומונעים מאיתנו את כל הצרות העתידיות, ה' ירחם, ומבטלים את כל ה'מקלות' כולם, וזוכים לגאולה השלמה במהרה, בחסד וברחמים מתוך ניסים ונפלאות ואין-סוף ישועות. אז למה לנו לסבול בחינם?
יהודי יקר פקח עיניך, התבונן סביבך והתכונן למערכה שתקבע את עתידך הנצחי. עורו עורו אחים יקרים למען כבוד ה' כי לכך נבראנו. לנו היהודים תהיה המלחמה הקשה מכולם, כי בנוסף לסכנות המתרגשות ובאות עתה לעולם כולו הרי שעל עם ישראל לעמוד בפני עוד מלחמה קשה יותר והיא המלחמה הרוחנית על האמונה הקדושה ועל הנאמנות לבורא העולם בכל מצב יהיה אשר יהיה, וזהו הנסיון האחרון, והעומד בו הוא המנצח האמיתי במלחמה. בקרוב בורא העולם יגלה את כוחו וישלח את משיחו שינהיג סדר חדש בעולם, חיים במתכונת אחרת תחת מלכות ה'. בקרוב בורא העולם יחשוף ויגלה את האמת הנעדרת והכל כך חסרה לנו.
האמת שתתגלה תהיה קשה לאלו אשר רגילים לחיות חיי שקר ואשר בראש מעייניהם כסף, תאוות, גשמיות, וכבוד. מצד שני, אלה שעיקר שאיפתם היא לרוחניות ולקרבת ה', שיכינו עצמם כראוי לימים העתידים לבוא בקרוב, יזכו לאור גדול שלא היה כמותו מעולם. הם יזכו לחיות חיי אושר אמיתיים, יזכו לטוב שאי אפשר להכילו בשכל ורעיון ויזכו לכל ההבטחות שהבטיח בורא העולם למי שיהיה נאמן לו בעת הזאת. והזכות הזאת מונחת בקרן זוית. כל הרוצה יבוא ויזכה בה.
עתידך ועתיד משפחתך לנצח בידיך- אל תאמר לא ידעתי, אל תגיד לא אמרו לי
כדי להיות מוכן וראוי לחיות בסדר החדש שיהיה בעולם, עליך להשתנות. עליך לקבל עול. ואיזה עול? עול מלכותו של מי שברא אותך, של מי שמחייה אותך כל רגע ורגע ,שחייך ונשמתך בידו, ועד עכשיו התעלמת ממנו כאילו אינך מכיר בעובדה זו.
ולא עוד, יותר לא תוכל להתעלם [כי מי שיתעלם יעלם לנצח, בלי אפשרות לתקן]. עליך להתחיל לקיים דברו ולעשות את שהוא דורש ממך. כן, כן, נכון, לשמור שבת, לאכול רק אוכל כשר, להניח תפילין ולשמור על טהרת המשפחה ועל צניעות בלבוש ובמעשים. עלינו לזכור שפריצות מרחיקה את השם מאיתנו ואת שמירתו מעלינו, וגורמת לכך שדם יהודי נשפך ח"ו!!!
עלינו להרבות חסד עם אחינו בני ישראל וחלילה לא לשנוא ולא לפגוע באף יהודי בשום דרך, ואפילו אם הוא שונה ממך בדעותיו ובמלבושיו. מי שפועל ועושה בימים אלה למען אחדות בעם ישראל ופועל לחזק את הקשר בין ישראל לאביהם שבשמים מגדיל סכוייו לחיות, וההפך הגמור בבעלי מחלוקת, מדברי לשון הרע ומחרחרי ריב למיניהם. עליך להתפלל ולבקש רחמים על עצמך, על בני ביתך, על כל עם ישראל. אמירת תהלים תעזור מאוד מאוד, ובפרט אם אומרים תהלים בציבור. עליך להכניע עצמך תחת מרותו של הקב"ה   לקבל ולקיים את שציווה אותך בתורתו. אם לא למדת ואינך יודע הרבה עליך לבדוק ולחקור, לשאול ולדעת מה בוראך שואל מעמך ומה הוא מצפה ממך, קירבה לצדיקים ולגדולים בתורה, יראה, וחסידות תסייע לך עד מאוד לדעת מה השם שואל מעימך.
     וגם אם למדת, ואתה דתי עם כיפה ואפילו עם זקן ופאות, ואף אם אתה חרדי, עדיין לא מובטח לך שתהיה בין אלה שיקבלו את פני  מלך המשיח. עובדה זו לא מקנה לך עדיין זכות לחיות בימיו. גם אתה צריך לעשות בדק בית בעצמך, לפשפש במעשיך ולתקנם. כי התביעה והדרישה ממך גדולה יותר משל אחרים. כי אתה יודע את האמת והם לא, שהם שוגגים ואתה... ודע  לך יהודי יקר שומר תורה ומצוות:
העיקר הוא הלב, "רחמנא ליבא בעי"
ה' רוצה שתיתן לו את לבך, שתרצה ללכת בדרכיו ולא כפוסח על שני הסעיפים ולא אחד בפה ואחד בלב, ששאיפת חייך תהיה לרוחניות ולא לגשמיות. גשמיות מיותרת חוצצת בינינו בין ה', וידוע  שמקווה ישראל ה' ה' הוא כמו מקווה מטהר רק אם אין חציצה. וגם מי שזכה והוא סר מרע ועושה הטוב בעיני ה', אסור לו לומר "שלום עליך נפשי ואני את עצמי הצלתי", אלא עליו לעורר את לב העם ולחזק יהודים אחרים כפי כוחו. ויזכור שהמבול נקרא על שם נח "מי נח" למרות היותו צדיק תמים. ולמה? כי לא התפלל ולא השתדל מספיק להציל את בני דורו. ודע לך יהודי יקר, שאין בדברינו אלה שום גוזמה והפרזה כלל, והכל אמת גמורה וצרופה. זמן הבירור הסופי החל  ולנגד עינינו מתקיימת הנבואה בזכריה י"ג:
"וצרפתים כצרוף את הכסף ובחנתים כבחון את הזהב. הוא יקרא בשמי ואני אענה אותו, אמרתי עמי הוא והוא יאמר ה' אלקי".
והכוונה היא שעתה ה' מצרף ובוחן אותנו ע"י צרות וקשיים שונים ומי שיקרא בשמו ויאמר לה' אתה האלקים ויקבל על עצמו את עול מלכותו, הוא יחיה. ופשוט הוא שמי שמתלבש כשומר תורה ומצוות ונראה כזה, ואפילו מקיים חלק מן המצוות אך בלבו ובמעשיו רחוק מן השם, אדם כזה לא יחזיק מעמד. בעלי אמונה ובטחון חזקים יחיו, כמ"ש "וצדיק באמונתו יחיה".
עלינו ללבוש עתה בגדי שק כמרדכי היהודי בשעתו, ולשוב בתשובה, שלמה ואמיתית, ואז נזכה אי"ה ללבוש את הבגדים המוכנים לנו לקבלת המשיח. הרמ"ק הרב משה קורדוביירו זצ"ל, גדול המקובלים בדור שקדם לאריז"ל אמר, וזו לשונו:
"ומי ומי הם הזוכים לזה (לחיות ולהנות מהטוב המובטח בימות המשיח)? באותם הימים ירבו הצרות לצרף את ישראל כפי הדין, וכל אחד ואחד כפי חובו (כפי מעשיו הלא-טובים) יצטער, וכל מי שיקשה עורפו ולא ישוב, יאבד. ומי שיתן צווארו בעול התשובה וקבלת הצרות בסבר פנים יפות  ויתן שכמו לסבול (את הצער והקושי של החזרה בתשובה והיסורים), יצטרף ויזכה". אמנם בעתיד כשתתגלה האמת ותתבטל הבחירה לא יתאפשר יותר לתקן המעוות ולחזור בתשובה, לכן עשה תשובה היום פן מחר יהיה מאוחר.
ויש קונה עולמו בשעה אחת
שהעושה תשובה בימים אלו, כלומר וידוי על עוונותיו, חרטה אמיתית על שעבר על רצון ה', וקבלה על העתיד שלא יחזור לדרכו הרעה ומעתה יעשה את הטוב בעיני ה', כפי כוחו ויכולתו, יזכה לתקן הכל. כל עוונותיו נמחלים ונהפכים לזכויות, ונעשה חביב ואהוב עד מאוד אצל השם יתברך. ועליו נאמר במקום שבעלי תשובה עומדים גם צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד, וגם את ואתה יכולים להיות ביניהם ולזכות לכל הטובה  הזאת. והבא  ליטהר מסייעין לו ובדרך שאדם רוצה לילך בה מוליכין אותו.
ונזכור שאברהם אבינו שנקרא 'אברהם העברי, הוריש לנו כח לעמוד כנגד כל העולם, להיות מהעבר השני של הטועים למיניהם. הבה נשתמש בכח זה הטמון בנו, ואם לא עכשיו אימתי.
וכך אמר משה רבנו כשנפרד מעם ישראל לפני פטירתו, ודבריו מתאימים ביותר גם לימים אלו: ראה נתתי לפניך את החיים ואת הטוב, את המוות ואת הרע. העידותי בכם היום את השמים ואת הארץ, החיים והמוות נתתי לפניך, הברכה והקללה,
ובחרת בחיים למען תחיה אתה וזרעך.
הבוחר להיות נאמן לה', לתורתו ולמצוותיו, הוא הבוחר בחיים והבחירה בידיך
אני, אשתי וילדי בחרנו בחיים!!! ואתה? ואת?      ממני, הבוחר בחיים
---------------------

מצוה רבה להפיץ דף זה בישראל לכל יהודי ויהודי בארץ ובעולם ולתלותו בלוחות המודעות ובבתי כנסיות

וכל המציל נפש אחת מישראל [בגשמיות וכל שכן ברוחניות] כאילו הציל עולם מלא


מופץ בעידודם ובהסכמתם של גדולי ישראל
http://www.olam-jew.com/dat.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: