12 בנוב׳ 2014

איפה עוד יש רב כזה?

בס"ד




שמי לאון (קרוב משפחה של רונן שאולוב). לא יודע מאיפה להתחיל לכתוב, אשתדל לעשות את קצר ולענין. לפני ששה חודשים בערך הסגרתי את עצמי לכלא הצבאי, פחדתי נורא, ביקשתי את ברכתו של הרב, הרב אמר לי שאין מה לדאוג ולפחד הקב"ה יעשה את שלו. באמת כך היה לאחר פחות מ48 שעות שחררו אותי מהכלא. עברו בערך חמישה חודשים שוב אותו סיפור, הסגרתי את עצמי לכלא הצבאי וביקשתי את ברכתו של הרב, הרב אמר לי (אני מצטט):"ה' יכה בסנוורים וישלחו אותך לכל הרוחות". 

ושוב פעם מה שהרב הוציא מהפה זה מה שקרה, לאחר פחות מ48 שעות שוחררתי מהכלא, ולמחרת שוחררתי מהצבא סופית.

זכור לי פעם אחת שהתקשרתי לרב בשעות הערב, הרב היה עסוק ולא ענה. לאחר שעה וחצי בערך הטלפון מצלצל ומי על הקו?! הרב אמנון יצחק. אדם ש24 שעות ביממה מזכה את הרבים, רץ בכל רחבי הארץ והעולם, החזיר מאות אלפי יהודים בתשובה, אין לו זמן לנשום, והוא חוזר אליי כדי להתעניין בבעיות שלי ולעזור לי לפתור אותם.

איפה יש עוד רב כזה?! אין! יש רק אחד וקוראים לו הרב אמנון יצחק.

כל ברכה שהרב בירך אותי עד היום התקיימה במלואה, לא חציה ולא מקצתה, במלואה!
תודה רבה רבנו על הכל מא' ועד ת' אין כמוך.
למה אין עוד הרב אמנון יצחק בעם ישראל?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: