18 בנוב׳ 2014

עם ישראל - תשמעו !

בס"ד


מסר מהיום - לינק - http://www.dani18.com/uploads/P228H.pdf
_____________________________________________________

אני מרגיש שהממשלה כבר לא ממשלה יהודית.
אני מרגיש שאנחנו כבר נמצאים בשלטון של הגוים. 
אני מרגיש שאנחנו היהודים – מיעוט פה בארץ, אפילו שכביכול 
ישנם כששה מליון יהודים פה, אבל אני מרגיש שאנחנו מעטים,
היהודים האמיתיים.

אני מרגיש מעל ארץ ישראל עננים שחורים רוחניים.
אני מרגיש שמלחמת העולם השלישית כבר נמצאת, ואני מרגיש
שעד פסח העולם שלנו יהיה עולם אחר לגמרי. 
עם ישראל ! 

תסתכלו מסביב בתוך מה שקוראים 'מדינת ישראל'...
תסתכלו על המקומות של הצדיקים, מקומות-הקודש, איפה שכל 
הצדיקים שלנו קבורים...
תסתכלו על המנהיגים שלנו...
תתבוננו טוב על הרבנים שלנו, מכל מיני סוגים...
תסתכלו טוב, תתבוננו היטב, תסתכלו מסביב את החברה שלנו, 
תשמעו את כל הסיסמאות של החברים בכנסת, גם החילוניים, גם 
הדתיים וגם ה'כביכול חרדים', ותראו איזו בעיה, איזו בעיה קשה 
שיש לנו. 

ואלה שלא רוצים לראות, רוצים להמשיך את המסיבה הגדולה, 
את ההשתוללות עם הגשמיות – הם לא יראו את האמת אף פעם.
הם ירצו רק להמשיך את זה, להמשיך את השטות. אבל המעטים,
שהם יהודים אמיתיים, עוד מעט יוכלו פתאום לראות את האמת, 
את האמת ממש.

עם ישראל, כמה שאני מנסה להסביר לכם – אתם לא רוצים 
לשמוע. 

הזמן שנשאר לנו עד להתפוצצות הגדולה – זה מעט, אז אני 
מבקש מכל יהודי שישתדל להתקרב להקב"ה, לא משנה מה
קורה, ולהשתדל לעזור לאחרים, היהודים האמיתיים, לחזור אל 
הקב"ה. אתם עוד מעט תראו ברור יותר מי כן ומי לא 


בינתיים תשתדלו עם כל יהודי שאומר שהוא יהודי, 
ויש להניח שהוא באמת יהודי – תשתדלו לעזור לו לחזור. 
זה מה שיש לנו לעשות עכשיו. 
ו"קדושים תהיו", לא לשכוח. זה הבסיס של הכל. קדושים 
תהיו! קדושים תהיו! קדושים תהיו! 

אנשים צריכים להבין שמשיח זה דבר אמיתי, ושהוא עוד 
מעט פה, ומה שקורה בעולם – צריכים להבין שזה אך ורק 
בשביל היהודים, בשביל להחזיר אותם בתשובה.

וכאשר יגיע משיח יהיו יכולים להמשיך ולעלות, ולהמשיך 
להתפתח, להמשיך את התהליך של הבריאה. כי מאז שנברא 
העולם הזה – ה' בונה, ובונה, ובונה את התהליך הזה להביא 
אותנו להיות אחד אתו, וזה עכשיו יעבור מהמצב 
הנוכחי של העוה"ז שזה כל כך קשה, כל כך נמוך, לעולם הבא 
של משיח. 

והתהליך של הבריאה ימשיך וילך. ובתהליך הזה, 
בסופו של דבר – אנחנו כל כך נתקרב לקב"ה, שנרגיש שאנחנו 
ממש חלק ממנו. ואחרי זה – זה יהיה עוד יותר גבוה שאני לא 

יכול להסביר יותר. 

אנחנו צריכים לבכות בשביל כל היהודים לרחם על 
כל נשמה של יהודי, ולבקש מהקב"ה את הגאולה השלימה 

במהרה בימינו, ברחמים ובשמחה !

בנימין גולדן 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: