24 בנוב׳ 2014

רק ה' יכול לתת כזו אהבה

בס"ד


סיפורה של ש. סיפור מיוחד במינו: ש. באה מבית ירושלמי שהקפידו בו על קלה כבחמורה,

הקפידו בו על חינוך הילדים ועמדו על המשמר. ש. התחתנה עם "חוצניק" ועברה להתגורר

בחו"ל, ושם החליטה שהיא יכולה להתלבש כרצונה, והרצון שלה היה גדול מאד, שכן היתה לה

חמדה מיוחדת להיראות הכי טוב שאפשר. היא למדה קורס איפור מקצועי והתאפרה בהתאם,

תכשיטים ככל העולה על רוחה, בגדים יוקרתיים ומלתחה יקרה במיוחד, מטפחות רועשות

וגבוהות "כמה קומות" כלשונה. אביה אמר לה: "מה את חושבת, כך יהיו לך ילדים צדיקים?"

וכן רב גדול אמר לה שאם תוריד את כל ההגבהות מהמטפחת ותלך במטפחת צנועה, היא

תתברך בבן. אך הכל ללא הועיל. יום אחד בעלה קם בבוקר והוא לא רואה בעין אחת,

התרוצצויות בין רופאים לא הועילו במאום. לאחר כשנה, הוא קם בבוקר והנה הוא לא רואה

בעין השניה! הוא לא יכל להבחין אפילו בין יום ללילה. ש. החליטה ללמוד שמירת הלשון,

תהילים, צדקה ביקור חולים וכו' "אך" אומרת ש. "ה' ביקש משהו אחר, הוא רצה משהו נוסף

מבת ישראל". בתוך תקופה קצרה היו לה עוד כמה מקרים מצערים וקשים, היא החליטה

להתחזק בעוד כמה תחומים ולאחר שניחת עליה עוד אסון היא פנתה לבעלה ושאלה אותו :

"תגיד לי אתה, אולי אתה יודע מה אני צריכה לתקן? והוא עונה לה: "אני יודע, אבל לא אגיד

לך. את תתפללי ותצעקי אל ה' שהוא יגיד לך." והיא אכן התחילה לצעוק כל היום ביקשה

והתחננה "הוריני ה' דרכך" וזה לא לקח הרבה זמן כפי שמסבירה ש. "ה' שומע, אם מישהו

רוצה לתקן בפרט ברוחניות, אז ה' שומע". וה' הזמין לידיה קלטת, המדברת על לבושה של בת

ישראל ואילו מכשולים היא גורמת בלבוש שלא עפ"י ההלכה.ואז היא אומרת:"אני יודעת כבר!

ה' אני מודה לך שהערת אותי בזמן ולא מדי מאוחר,מי יודע מה עוד היה מחכה לי אם לא

הייתי מתעוררת". ש. ניגשה לארון הבגדים, בגדים יוקרתיים: חצאיות

ששויין 366$ וחולצות 22 סיפורים קטנים על מעשים גדולים

יוקרתיות כמיטב המסורת האמריקאית... גזרה את כל הבגדים )כדי לא להכשיל אחרות(

ו...השליכה לפח!!! לא נשאר לה בגד ללבוש, היא פנתה לחברה שהייתה לה חנות בגדים וקנתה

מלתחה חדשה, חצאיות קפלים, חולצות מכופתרות עם צווארונים,זרקה את כל האיפור היקר

שהיה לה, כי ידעה שלא תשתלט על תאוותה לכך. היא מספרת שבהחלט לא היה לה קל,

ואפילו קשה. החברות מסביב חשבו שהיא קצת "השתגעה" אך היא שיננה לעצמה כל הזמן:

"כתוב שלפני ביאת המשיח, הצדיקים ויראי ה' ייחשבו כמשוגעים,אז אני מסכימה, העיקר

להיות קרובה לה' ". והיא מוסיפה "באותם רגעים שזרקתי את כל הדברים לפח הרגשתי אור

גדול ואהבה להקב"ה וחשתי שרק ה' יכול לתת כזו אהבה, ואת זה אני לא אשכח כל ימי חיי.

לאחר יומיים בעלה נכנס הביתה בהתלהבות וצועק שהוא רואה אותה, לאחר חמש שנים )!( של

עיוורון. הוא ניגש לשתי הקטנות שנולדו לאחר התעוורותו ושאל לשמותיהן, שכן כלל לא הכיר

אותן... בקיצור: - "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו" - מהסיפור הזה אפשר ללמוד ללכת

בצניעות לכתחילה, ולא להגיע לכל זה ה' יצילנו, ולא רק זה אלא כשאשה הולכת בצניעות, זה

מקרין את אור הצניעות, וזה משפיע הרבה על האווירה ברחוב, והרבה נשים לומדות ממנה

ומתעלות בצניעות, ויש לה את זכות הרבים בזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: