13 בנוב׳ 2014

גלגול נשמות

בס"ד


סיפורה האישי של שני :

___________________
כשהייתי בת 15, נולד לי אח קטן, עם כל האושר שנכנס הבייתה עם לידתו, התחיל אצלי תופעה מאוד משונה שלא ידעתי להבין אז. גידלתי אותו וטיפלתי בו באהבה כאילו היה זה ילד שלי, אני זוכרת שהייתי מניחה אותו על הבטן שלי כשהיה ממש תינוק ושוכבת במיטה ונרגעת....הוא פשוט היה ממלא אותי באנרגיה -- מושג שאז לא ידעתי כלל.


בגיל 17, בערך, כשהחלתי ללכת איתו לאירועים לילדים, ויותר מאוחר למסיבות בגן או מסיבות יומולדת של חברים, או בקיצור, בכל פעם שהייתי בבקרבת ילדים, הרגשתי מן חנק בגרון ולפעמים זה הגיע עד לדמעות או לבכי ממש, תחושת געגוע שלא ידעתי לפרש וחור בלב ששום דבר לא יכול למלא.

 לילה אחד קרה לי משהו מוזר, אחרי שהייתי איתו במסיבת יומולדת של ילד אחר, ראיתי את כל הילדים וממש נחנקתי, הרגשתי את כל הגוף כואב, עצב תהומי, הלכתי לשירותים ונשנקתי מבכי, זה הפחיד אותי כי אהבתי מאוד ילדים ולא הבנתי למה הם גורמים לי לתגובה כזאת.

מבלי לדעת כלום על תקשור ועל רוחניות וכו' - ביקשתי באותו לילה לפני שאני הולכת לישון , הכרזתי - "אני רוצה לדעת למה אני מרגישה כך!!!" ואז שמעתי קול שאומר לי - היה לך ילד! זינקתי מהמיטה מבוהלת והיסטרית, לא הבנתי מה זה היה בלילה שאחרי זה שוב קרה. 

וכמה לילות אחרי זה קרה לי משהו הרבה יותר עוצמתי - שכבתי במיטה והרגשתי את הגוף שלי "ננעל" לא יכולתי לקום או לזוז, ראיתי אישה מטושטשת עומדת בחדר גדול ולבן, ידעתי שזאת אני למרות שהיא לא נראית כמוני בכלל, מולה עמדה מיטה כמו מיטת טיפולים ועליה ילד קטן שוכב, ואז שוב שמעתי את הקול הזה - "הוא מת ממחלת עור קשה, המוות היה מיותר, שעת המוות - 11:15, שעת המוות 11:15"
קמתי מהמיטה והתחלתי לבכות, התחושה הייתה כאילו איבדתי את הילד ברגע הזה ממש, כאילו זה קרה עכשיו. תחושת האובדן הייתה נוראית.

כמה ימים אחרי זה סיפרתי לידיד קרוב שלי על מה שקרה לי והוא הסביר לי על תקשור והביא לי ספר בנושא, יש לציין שהוא היה המום מהסיפור שלי וכששאלתי למה, הוא הראה לי מסמך שיש לו, כשהלך פעם למישהי שעושה שחזור גלגולים, והיה לו את אותו גלגול בדיוק, ילד שמת ממחלת עור קשה בגיל 4, המון פרטים מאוד דומים.

מזועזעת הלכתי לישון וביקשתי שאם זה תקשור אז אני רוצה הוכחה ואז שמעתי את הקול אומר לי שה תאריך היה 15/4/39 יום חמישי

בדקתי וזה באמת היה יום חמישי. לא הייתי זקוקה להוכחות נוספות, יש לציין למיד אחרי זה עברו לי כל התופעות של בכי וכאב בקרבת ילדים, והיום אני פשוט נהנית מהם. ומצפה לילד משלי בעוד כ- 4 חודשים....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: