24 בנוב׳ 2014

מסר דחוף שהתקבל בדקות האחרונות - חובה לקרוא !

בס"ד



יש לי חלומות. בכל לילה יש לי חלומות כה מפחידים, אני רואה ערים מתפוצצות , אני רואה את כל הסוגים של דברים נוראים מתרחשים, אני רואה אנשים פראיים הורגים ובוזזים, אני רואה מטוסים יורים ומפציצים, אני רואה אנשים מתים מצמא ומרעב, ואני בוכה, ואני בוכה.

אני כל כך עצבני וכל כך מפחד, לא עבור עצמי, אלא עבור משפחתי ועבור עם ישראל. זה כה איום ונורא. אני אפילו לא נותן לכם את הפרטים של האירועים שאני רואה, אבל זה מאד-מאד מפחיד. אני לא יודע איך להעביר לאחיי היהודים דרך הכתיבה שלי, איך לתאר את הדברים הקשים שיהיה עלינו לעבור.

כמה אני יכול להתחנן? כמה אני יכול להפציר בכם, עם ישראל, לפתוח את העינים, להתפטר מכל הגשמיות, להפסיק להיראות כמו אנשי-רחוב, להתחיל להיראות שוב כמו יהודים, ולהתחיל לחיות שוב כמו יהודים? ואני מדבר אל החרדים. מה עוד אני יכול לומר לכם?... מה עוד אני יכול לעשות?...

אם אתם חוזרים וקוראים את כל מה שכתבתי עד עתה - כבר הייתם עושים תשובה בצורה החזקה ביותר, אבל אני רואה ברחובות איך אנשים קונים וקונים כל מיני דברים חסרי-צורך, אני רואה שהם עושים מסיבות מפוארות וחתונות מפוארות ודברים מיותרים שאין בהם תועלת. אני רואה ואני חש שהילדים גדלים לאהוב ולחשוק את הגשמיות, אני רואה כיצד אנחנו אוכלים כמו זוללים וסובאים, אבל הפכנו להיות חלשים מאד-מאד בשמירת המצוות. וזה גורם לי לבכות.

וכעת אנו עומדים בפני התקופה הקשה והמפחידה ביותר שהיתה בהיסטוריה, ומה אנחנו עושים? אנחנו מתבטלים ומבזבזים את עצמינו על שטויות. מה אני יכול לומר?... מה אני יכול לעשות?... אני בסך-הכל איש צעיר עם ראש זָקֵ ן ולב זָקֵ ן, אבל זאת אני יכול לומר לכם: כדאי מאד שתיישרו את עצמכם בהקדם האפשרי, וכדאי שתפעלו יחדיו, מפני שאם לא - הסבל עומד להיות משהו שלא-יאומן. ואם אתם לוקחים את עצמכם בידיכם אזי תחסכו מעצמכם כל כך הרבה סבל, כל כך הרבה צער ויסורים. האם אתם מבינים?... אנשים! האם אתם קולטים?!... אתם יכולים לחסוך מעצמכם כל כך הרבה סבל, אבל אם לא – הסבל יהיה במידה שלא תאומן.

אני מתחנן אליכם, אני מפציר בכם: שימו את ביטחונכם בה', ולא באדם . לא במדע, לא ברבנים-ראשיים או בראשי המדינה. שימו את ביטחונכם רק בה', רק בה', רק בה'. עלינו להיות כמו היהודים שיצאו ממצרים ועברו ארבעים שנה במדבר . כך אנחנו צריכים להיות. . צריך שיהיה לנו בטחון כזה עמוק בה'. בלי שאלות, ולא משנהמה קורה. שום שאלות . אנחנו צריכים לדעת עמוק בתוך לבנו ובתוך נשמותינו שזה הכל לטובה, שכל זה כדי לעזור לנו לעלות, כדי לעזור לנו להשיג את השלב הבא של הבריאה, שזה עולם-הבא של משיח-צדקנו, ולעשות את מסע-העליה שלנו, אל הגאולה המוחלטת, להיות לחלוטין עם ה', בשלמות. אלו הם הדברים שמוטל עלי לומר.

אני מפחד שהמילים שלי הפכו להיות חסרות-השפעה, מפני שאנשים התרגלו לשמוע אותם . למרות שהם קשים והם נוקבים, ואפילו שהאנשים רואים מסביבם דברים נוראים שמתרחשים, אבל הם מתרגלים לזה. הם רוצים את הגשמיות שלהם יותר ממה שהם חפצים להקשיב.

אז משום כך אני אוסיף מספר משפטים נוספים, כדי לוודא שאכן הבנתם. בבקשה, בבקשה, עשו תשובה! תשנו את דרך חייכם. תחיו חיי צניעות - הגברים והנשים. ביטחו בה' בכל דבר, ואל תצאו החוצה מדל"ת-אמות שלכם בכדי לחפש את הישועה. הישועה - זה רק עם ה', אך ורק עם ה'.

בעתיד הקרוב אנו נהיה עדים להתרחשויות רצחניות מאד, אירועים מאד מפחידים ושפיכות דמים רבה. כאן בארץ-ישראל יהיו יותר התפרעויות, ויותר קשיים, אבל בחוץ-לארץ זה יהיה באמת רע, ממש גרוע ביותר. ובתקופה שבין עכשיו לבין חנוכה יהיה לנו לחץ של התרחשויות בכל העולם, וזה יכניס פחד לתוך הלבבות של רוב האוכלוסיה של העולם. לא תדעו איפה להסתכל קודם: למעלה, למטה, שמאלה, ימינה. בכל מקום יהיו צרות. צרות ענקיות.

ה' מנסה להראות לנו שהבלתי-נמנע חייב להתממש, וזה אומר שאנחנו מתקרבים מאד לגאולה השלימה, והחלק הקשה של הלידה זה כעת. ולכן יכולה להיות לכם או לידה קלה , או לידה קשה ביותר . זוהי הבחירה שלכם.

כבר אמרתי לכם שסיימתי לעכשיו. - משה - האוטיסט

לינק - http://www.dani18.com/uploads/Moishela_C1.pdf

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: