11 בנוב׳ 2014

אשה צנועה - מדהים !

בס"ד


אני בתשובה ברוך ה' 10 שנים ורק ב-3 שנים האחרונות זכיתי לקחת על עצמי כיסויי ראש - מטפחת (אבל שרואים 2 אצבעות שיער) לפני 6 שנים אחרי הגירושין שעברתי עם ילדה בת שנה התחילו לקרות לי דברים מפחידים בלילות. זה נקרא בשפת המדע "שיתוק שינה"

תופעה ידועה ולא מובנת שקורה להרבה אנשים... רק שאצלי זה הגיע לרמות ממש קשות. זה תמיד היה קורה אחרי שהייתי נכנסת לשינה עמוקה. ופתאום משום מקום הייתי מרגישה איזה שהוא מגע חיצוני שתוקף אותי ומטלטל אותי פיזית !!!!! ממש מנער אותי מתוך שינה !!!! אמיתי לגמרי... כמו מכונת כביסה על רטט מכירים? ממש ככה !!! ואני ערה לחלוטין רק לא מסוגלת לצאת מהמצב הזה !!!!!! לא מסוגלת להזיז את הידיים לא מסוגלת להזיז את הרגליים לא את הראש כלוםםםם משותקת!!!!!! רחמנא ליצלן וערה לגמרי. אי אפשר לתאר את ההרגשה הזאת במילים. במיוחד את הצער הנורא שהנשמה מרגישה.

יש לכן מושג מה זה זעקה אילמת???? מין צעקה ענקיתתתתתת אבל שאף אחד לא יכול לשמוע. זה מה שהיה קורה לי, הרגשתי שאני צורחתתת בלי שאף אחד יכול לשמוע אותי. בפעם הראשונה שזה קרה לי בחיים. התעוררתי ולא חזרתי לישון. ופשוט קראתי תהילים בדמעות עד אור הבוקר !!! פחדתי לחזור לישון.
לצערי מאז לפני 6 שנים זה קרה לי אין ספור פעמים. 

באחת הפעמים ראיתי את הנשמה שלי ממש יוצאת מהגוף. ראיתי את עצמי מלמעלה ואת הבת שלי ישנה ליד הגוף שלי למטה. לגוף הזה שאין לי שום שייכות אליו בעצם כי אני עצמי זה מה שלמעלה !!! הייתי בטוחה שאני הולכת למות. והכי הצטערתי על כך שהבת שלי בת שנתיים תתעורר בבוקר ולא יהיה מי שיהיה איתה. התחלתי לדבר עם ה' לצעוק לו אבאאאאאאאאאא תעזור לי בבקשהההה אני לא רוצה למות !!!!!!!!! איך שסיימתי לצעוק לאבא חזרתי חזרה לגוף והבנתי שמשהו חמור עובר עליי. פניתי לרב סיפרתי לו הכל. הוא אמר לי יש נדר שאת לא מקיימת?

אמרתי לו כן. נדרתי לשים חצאיות מאז שהבת שלי נולדה (אחרי שהבטיחו לי שתיוולד לי ילדה מפגרת רחמנא ליצלן) נולדה לי ילדה בריאה !! ונדרתי שאם כך יהיה אשים חצאיות. ולא קיימתי את הנדר, אז הרב אמר... אז כדאי שתקיימי את הנדר. קיימתי והתחלתי לשים חצאיות, ועם השנים שעברו הדברים האלו בלילות אומנם היו ממשיכים לקרות לי. אבל בתכיפות הרבה פחות. ובעוצמות חלשות מאוד.

חשוב לציין. שזה מעולם מעולם לא קרה לי בשבת!!!!!!!!
בשבת אין להם זכות להתקרב אלינו המזיקים.
ועוד דבר... תמיד שזה היה מתחיל...שהייתי יודעת שהניעור מתחיל. היתה לי שיטה. הייתי זועקת שמעעעעעע ישראללל... את כל הפסוק!!
מעומקא דליבא.. וזה היה מפסיק. בקיצור זה המשיך והמשיך אבל פחות... כבר זה הפך לחלק מהחיים שלי. כאמור לפני 3 שנים לקחתי על עצמי גם כיסוי ראש,
אבלללללל הייתי הולכת עם חצאיות שקר !!!!!!!!!!
ומרגישה "דתיה" חצאיות צמודות ומאוד מושכות עד אחרי הברך בדיוק עיקר הדין. ללא גרבים. וזה המשיך.... עדיין היתה להם רשות להזיק לי !!!
גברים היו מסתכלים עליי ברחוב !!!!! כל מבט כזה אתן לא מבינות כמה מלאכי חבלה אנחנו בוראות שמסוגלים להזיק לנו !!!! רחמנא ליצלן.
בקיצור.... (חחח עלק בקיצור) בדיוק איילה עדן חברתי סיפרה את סיפורה. והרגשתי צורך לספר שמאז שהתחלתי ללכת בצניעות גמורה !!!!!!!!!!!!
כיסוי ראש שמכסה את כל השיער כולל את האוזניים !!!
חצאיות ארוכות עד הרצפה!
גרביים 70 דינר!!!
חולצות רחבות !!!!
ועד פרק כף היד גם בקיץ !!!
זה לא קורה לי יותר !!!!!
בא-מ-ו-נ-ה !!!!
אם היה מותר להישבע לכן הייתי נשבעת !!!!!!
הם לא מתקרבים אליי יותר!!!!
אין להם רשות! והלילות שלי מתוקים מדבש.. ישתבח שמו לעד אני יודעת בוודאות שזה קשור לצניעות...!!!
הקדושה שאנחנו יוצרות לעצמנו עם צניעות הלבוש , אחחח אחח אם רק היו לנו עיניים לראות את הקדושה שעוטפת אותנו. היינו נשרפים מהאור החזק הזה !!!!\

איך אמר רב גדול...לא זוכרת את שמו, אשה שהולכת בצניעות גמורה בדור הקשה הזה לא צריך ללכת לכותל אפשר לשים פתק בקורות ביתה. בוודאות שהשכינה שורה שם! הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מאת:

תגובה: